۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85441107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکوفایی تولید در استان تهران مستلزم حضور موثر مردم در فعالیت‌های اقتصادی است

تهران بزرگ - ایرنا - دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی با با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه های اقتصادی گفت: شکوفایی تولید در استان تهران مستلزم حضور موثر مردم در فعالیت‌های تولیدی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد مسگریان عصر چهارشنبه در نشست با جمعی از حلقه‌های میانی فعال، نقش مردم در گروه‌های مختلف را برای تحقق شعار سال، بسیار مهم دانست.

وی اظهار کرد: بی شک یکی از ملزومات جهش تولید و شکوفایی اقتصاد حضور موثر مردم در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

مسگریان با بیان اینکه حلقه‌های میانی، با آگاه سازی مردم در حوزه‌های اقتصادی و کارآفرینی می‌توانند در حوزه تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش آفرین باشند، افزود: باید به این موضوع که پرداختن به تولید داخلی تنها کلید عبور از فشارهای اقتصادی کشور است باور داشته باشیم، تا بتوانیم با تمام توان در این زمینه برنامه ریزی کنیم و تحرک داشته باشیم.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی‌سازی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی اضافه کرد: در هر عرصه‌ای که مردم قدم گذاشتند آن حوزه شکوفا شده است، چ لذا امروز و در این برهه زمانی نیز با توجه به منویات رهبری نیازمند ورود مردم به چالش‌های کشور به خصوص مقوله اقتصاد هستیم.

در این نشست که جمعی از صاحب نظران نیز حضور داشتند، نکات و پیشنهاداتی برای توسعه حلقه‌های میانی در کشور و عملی کردن راهکارهای آنها جهت تحقق شعار سال و حل نظام مسایل کشور مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha