۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۴۸
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85441150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه: نماز عید فطر دزفول در ۹۴ نقطه برگزار شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۴۸
کد خبر: 85441150
امام جمعه: نماز عید فطر دزفول در ۹۴ نقطه برگزار شد

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول گفت: نماز باشکوه عید سعید فطر در ۹۴ نقطه و با حضور بیش از ۲۵ هزار نفر اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرامپور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات گسترده ای با توجه به پیش بینی بارش باران برای هر چه باشکوهتر برگزاری نماز عید در این شهرستان با بسیج همه امکانات اندیشیده شد.

وی ادامه داد: برخلاف سال های گذشته که نماز عید در خیابان کنار مصلای امام علی(ع) برگزار می شد با توجه به شرایط جوی، برگزاری نماز عید امسال در ۲ مکان داخل مصلا و حسینیه ثارالله برنامه ریزی شد.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی شهر دزفول، علاوه بر اقامه نماز در مصلا و حسینیه ثارالله به عنوان برنامه های محوری، در ۲۵ مسجد و حسینیه دزفول این نماز اقامه شد.

امام جمعه دزفول گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده هشت هزار نمازگزار در مصلای امام علی(ع) و حدود پنج هزار نمازگزار در حسینیه ثارالله نماز عید را اقامه کردند.

وی ادامه داد: همچنین نماز عید فطر امسال در ۶۵ نقطه از شهرها و روستاهای تابعه شهرستان دزفول و با حضور ۱۳ هزار نفر اقامه شد.

حجت الاسلام بهرامپور با تجلیل از حضور باشکوه مردم دزفول در نماز عید فطر گفت: اقامه نماز عید در ۹۴ نقطه شهرستان دزفول و با حضور ۲۵ هزار نمازگزار نشان از جاری بودن روح ایمان و معنویت در این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha