سرمربی سپاهان: دانشگر و کریمی را مقابل نساجی در اختیار نداریم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برای بازی فردا مقابل نساجی آریا یوسفی و محمد دانشگر مصدوم هستند و محمد کریمی را نیز دراختیار نداریم اما شرایط یوسفی کمی بهتر شده و این احتمال وجود دارد که فردا دقایقی بازی کند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل نساجی در هتلی در اصفهان ضمن تبریک عید فطر افزود: بدون تردید بازی فردا مقابل نساجی، یک بازی جذاب خواهد بود و آن ها باتوجه به شرایط جدول به اصفهان آمده اند تا از ما امتیاز بگیرند که البته این موضوع برای ما مشکل ساز است.

وی ادامه داد: به هر حال نساجی حریف قابل احترامی است اما امیدواریم فردا بهترین‌ها برایمان رقم بخورد، به هر صورت باتوجه به نتایج اخیر سپاهان در لیگ، من به هیچ وجه خوشحال نیستم و خوشبختی و خوشحالی در دیدار فردا برای من تنها پیروزی است.

وی اظهار داشت: برخی اوقات در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که از زندگی تُهی می‌شویم و در این اوقات باید تلاش کنیم تا خودمان را بازیابی (ریکاوری) کنیم.

وی یادآور شد: شرایط در این فصل برای سپاهان عادی نبود اما ما باید پس از همه این اتفاقات کار را ادامه دهیم؛ فوتبال هم مانند زندگی است و در زندگی هم چالش‌هایی وجود دارد که باید از آن‌ها عبور کرد.

سرمربی سپاهان درخصوص عدم حضور هواداران در تمرینات چند روز گذشته سپاهان گفت: باتوجه به زمین‌های تمرینی که در اختیار داریم برخی زمان ها شرایط برای حضور هواداران فراهم نمی شود، ما ۲ زمین تمرین داریم و تنها یک زمین جایگاه تماشاچیان دارد که آن زمین هم هم اکنون در حال تعمیر است و متاسفانه زمین دیگر شرایط حضور هواداران را ندارد و این تنها دلیل عدم حضور هواداران در تمرینات تیم است.

مورایس در پاسخ به خبرنگار ایرنا درخصوص تغییر ترکیب تیم در دیدار مقابل صنعت نفت گفت: تغییرات ما برای این بود که نتیجه بهتری کسب کنیم، وقتی توپ را در اختیار نداریم مجبوریم با ۹ یا حتی ۱۰ مدافع بازی کنیم.

سرمربی سپاهان افزود: در هر رقابت، بی شک حریفانی داریم که تمایل ندارند ما به موفقیت برسیم، امسال برخی حریفان علیه ما شکایت کردند و همه می‌دانند چه تیم‌هایی را می‌گویم. این تیم ها از اینکه سپاهانی را را علیه هم ببینند، خوشحال می شوند، چون این موضوع باعث پیروزی آن‌ها خواهد شد.

وی تاکید کرد: هواداران سپاهان باید توجه داشته باشند که حریفان ما در خانه ما نیستند و همه بازیکنان سپاهان شایسته هستند و برای موفقیت تیم تلاش می کنند اما کادر فنی، بازیکنان و هواداران با هم می‌توانند شرایط را برگردانند و به همین خاطر از هواداران سپاهان می خواهم فردا در ورزشگاه حاضر باشند زیرا فقط با هم می‌توانیم به مسیر متفاوت بریم و در شرایط سخت اتحاد بیشتری نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، سپاهان اصفهان فردا از ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه در ورزشگاه «نقش جهان» به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و یاسر همرنگ داور این دیدار خواهد بود؛ امیرمحمد داودزاده، محمد تازه پور و ناصر جنگی، وی را در قضاوت این بازی کمک خواهند کرد.

سپاهان هم اکنون با ۳۸ امتیاز پس از استقلال، پرسپولیس و تراکتور در جایگاه چهارم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha