۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۵
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85496707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورایس: به حمایت جدی هواداران در جام حذفی نیاز داریم + فیلم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه بازی چالش برانگیزی در پیش رو داریم گفت: امیدوارم حمایت جدی هواداران را در بازی بعدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار با شمس‌آذر قزوین افزود:بازی آینده تیم ما در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و برای ارائه یک نمایش خوب به حضور حداکثری هواداران نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در بازی امروز عملکرد خوبی داشتیم ادامه داد: دستاوردهای خوبی در این فصل کسب کردیم و بیشترین گل را در لیگ به ثمر رساندیم و این نشان از عملکرد خوب تیم سپاهان دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: داور در بازی امروز خوب بود و تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

به گفته وی، داوری ها در بازی های آخر لیگ بی‌طرفانه بود و لیگ در این موضوع به مراتب بهتر شد.

وی خاطرنشان کرد: اشتباهات ما در بازی های گذشته موجب شد که نتوانیم جایگاهی بهتر را کسب کنیم.

مورایس با ابراز همدردی با هواداران تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این تیم بیشتر مدت این فصل در صدر قرار داشت اما نتوانست قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت:نمی توانم در مورد تیم های کوچکی از جمله تیم خودمان در مقایسه با ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران از نظر بودجه صحبتی داشته باشم.

به گفته وی، در صورتیکه صادق باشیم رقابت با این تیم ها برای تیم های مثل ما بسیار سخت است.

مورایس تصریح کرد: سقف بودجه ای که برای تیم های ایرانی مشخص شده اجازه درخشش به آنها نمی دهد.

وی با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند و بزرگ است افزود: دیگر کشورها از نظر سرمایه گذاری در فوتبال قدرت خود را به نمایش می‌گذارند ما هم باید یک تصمیم خوبی برای تیم های فوتبال بگیریم که ر رقابت های آسیایی موجب غرور و افتخار ایرانیان باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تعداد بازیکنان خارجی تیم ها در رقابتهای آسیایی افزایش پیدا کرده است و باید به این موضوع فکر کنیم که چطور در این رقابت ها با دیگر تیم های آسیایی برابری داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یک دیگر رفتند که این دیدار با برتری چهار بر یک سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha