۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85441633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تظاهرات مجدد خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تل‌آویو

تهران- ایرنا- منابع خبری پنجشنبه شب از تظاهرات مجدد خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش ایرنا از الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تل آویو بار دیگر دست به تجمع زدند و خواستار انجام توافق مبادله اسرا با حماس و توقف خونریزی شدند.

این در تظاهرات در حالی برگزار شده است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب نیز گزارش داده بودند، در ادامه تظاهرات معترضان علیه سیاست‌های کابینه جنگ، هزاران نفر از معترضان در مناطقی از جمله قدس اشغالی و تل آویو علیه سیاست‌های بنیامین نتانیاهو دست به تظاهرات زده‌ و با پلیس درگیر شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در تل آویو تظاهرات کرده و خواستار برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.

تظاهرات کنندگان همچنین خواستار ‌توافق فوری برای مبادله اسرا با مقاومت در غزه هستند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha