امام جمعه سمنان: تفرقه‌افکنی راهبرد بدخواهان برای ضربه زدن به وحدت است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ایجاد تفرقه به بهانه‌های مختلف از جمله مسایل سیاسی و اجتماعی، از تقوا به‌دور است و به کشور و آخرت افراد زیان می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ امام علی(ع) افزود: تفرقه‌افکنی از بی‌تقوایی است و خداوند در قرآن کریم بر پرهیز از تفرقه‌افکنی تاکید دارد.

وی با تاکید بر راستی‌آزمایی مطالبِ منتشرشده در فضای مجازی، بیان کرد: برخی افراد با انتشار مطالبی در فضای مجازی به دنبال تفرقه‌افکنی و از بین بردن وحدت در جامعه هستند و باید هوشیار بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به ۲۹ فروردین سالروز نیروی ارتش جمهوری اسلامی، افزود: ارتش در خط مقدم دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و به آنان افتخار می‌کنیم.

وی ابراز کرد: هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیش است و این نهاد در عمران و آبادانی روستاها نقش مهمی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، به هشتم شوال سالروز جنایت وهابی‌ها در تخریب قبور ائمه بقیع(ع) اشاره کرد و افزود: این اقدام سخیف محکوم است.

امام جمعه سمنان با اعلام تسلیت و تبریک شهادت فرزندان اسماعیل هنیه از حماس، گفت: استقامت و ایستادگی در سراسر غزه در برابر ظلم و ستم برقرار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha