امام‌جمعه موقت خرم‌آباد: مسئولان برای تحقق شعار سال و مشارکت مردم برنامه‌ریزی کنند

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مسوولان در جهت تحقق شعار سال و حضور بخش خصوصی و مشارکت مردم در امور اقتصادی برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر بیان کرد: تجمع‌های گسترده و شرکت مردم در آیین‌های شب های قدر و جلسات قرآن و برگزاری باعظمت نماز عید فطر نشانه دین‌داری ملت است.

وی با اشاره به اینکه برخی بدخواهان از دین گریزی مردم سخن می گویند، اظهار کرد: این تجمعات گسترده و نماز شکوهمند عید فطر با امامت رهبر معظم انقلاب در کجای دنیا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ماه محرم نیز با حضور نوجوان و جوانان نشانگر تدین مردم است و ملت ایران اسلامی آموزه های دینی را از اعماق وجود قبول دارند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به شعار سال بیان کرد: شعار سال نباید در حد شعار باقی بماند و رهبر معظم انقلاب چند سال است که مسائل اقتصادی را محور قرار داده و برای تحقق شعار سال که راه نجات از مشکلات و تنگناهای اقتصادی است مسوولان و مردم وظیفه ای دارند.

حجت الاسلام شمسی فر یادآور شد: مسوولان برای تحقق شعار سال باید جهش در برنامه ریزی داشته باشند که زمینه حضور گسترده مردم را در مسائل اقتصادی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: رشد در حوزه کشاورزی نیازمند رفع موانع و برنامه ریزی دقیق است تا بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف شود.

وی همچنین بر ضرورت اولویت بندی برنامه ریزی های مسوولان تاکید کرد و گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال و تسهیل در تخصیص منابع بانکی و صدور مجوزها اقدام شود تا با فراهم شدن زمینه های مورد نیاز بخش خصوصی در این عرصه امکان پذیر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha