۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85427553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شعار جهش تولید باید در مردم و مسوولان به یک باور تبدیل شود

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه دلفان گفت: مهمترین دستاورد شعار سال برای ما یک نقشه راهبردی ، ایجاد باور و عزم عمومی در سطح نخبگان و عموم مردم و در سطح نظام تصمیم گیر کشورمان هست.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت باید موانع ، مشکلات و بایسته های رشد اقتصادی و جهش تولید را با مشارکت مردم و نخبگان مد نظر قرار دهد.

وی افزود: علاج امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی، توجه به سیاست‌های کلی و ابلاغی از جانب مقام معظم رهبری و اصل ۴۴ قانون اساسی است.

امام جمعه دلفان تاکید کرد: قوای سه‌گانه مجلس ، دستگاه قضایی و دولت باید نسبت به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مردم اهتمام داشته و با شناخت درست ظرفیت ها در راستای حل کمبودهای اقتصادی و نیازهای مردم برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام یوسف خانی بیان کرد: مردمی سازی اقتصاد از ارکان اقتصاد مقاومتی بوده و در منظومه فکری امام (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره مورد تاکید بوده است.

وی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و عید باستانی با بهار بندگی و معنویت ابراز امیدواری کرد در سال 1403 شاهد توفیقات نظام در عرصه های گوناگون بویژه در راستای حل معضلات اقتصادی و برقراری هرچه بیشتر عدالت اجتماعی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha