۲ عامل رهبری الهی و امت ولایتمدار انقلاب را با قدرت به پیش می برد

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اذعان دارند که ۲ عامل مهم رهبری الهی رهبر حکیم و فرزانه که مسلط بر همه راهبردهاست و نیز امت ولایتمدار و با بصیرت، انقلاب اسلامی را با قدرت به پیش می برد تا جبهه استکبار را کامل نابود کند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی افزود: خداوند در سوره حجرات در توصیف مومنان می فرماید یکی از برنامه های شیطان و سربازان شیطان برای این که در راه مستقیم مومنان مانع ایجاد کنند و سد راه آنان باشند این است که استقامت و حرکت را از آنان بگیرند.

وی با بیان این که خداوند فرموده است کسانی که بعد از ایمان اهل استقامت باشند نسبت به آینده نگرانی و غم و غصه ای ندارند ادامه داد: استقامت بر خدا محوری و ایمان و حرکت در راه مستقیم دشوار است و ۲ نوع استقامت فکری و استقامت عملی را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مومن ماندن در راه مستقیم و حفظ اعمال صالح آن زمانی که شیطان عهد بسته و قسم یاد کرده است که راه را برمومنان می بندد و برنامه دارد که اعمال صالح انسان را به دست خود انسان به آتش بکشاند امری مهم است.

حاجی صادقی با بیان این که هر انقلاب و هر نهضتی انجامش کار بزرگی است اما ماندگاری و حفظ آن انقلاب و نهضت بسیار دشوارتر است افزود: اکثر انقلاب ها و نهضت های دینی خوب شروع شده اما در ادامه گرفتار آسیب و لغزش شده اند اما اولین انقلابی که با فرهنگ دینی آغاز شد و بیش از ۴۵ سال با تمام مشکلات پایدار ماند انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: مردم، عامل قدرت انقلاب هستند و دشمن به وجود این قدرت عظیم پی برده است و می داند که مادامی که این مردم با استقامت و با بصیرت پشت انقلاب هستند این انقلاب بیمه است و هیچ گاه متوقف نمی شود لذا تمام تلاش دشمن این است که این عامل اقتدار انقلاب یعنی مردم را از انقلاب بگیرد.

حاجی صادقی افزود: استقامت مردم ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و این استقامت و مقاومت را امروز به مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان نیز آموزش داده اند و امروز گفتمان مقاومت یک فرهنگ رایج بین امت اسلامی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha