نبرد مس و طلایی‌ها در روز شهرآورد هندبال اصفهان

اصفهان-ایرنا-هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز (شنبه) با برگزاری دیدار «سپاهان» با «صنعت مس» صدرنشین و شهرآورد هندبال اصفهان بین تیم های «پرواز هوانیروز» و «گیتی پسند» در اصفهان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران، بعد از ظهر و عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان (سه دیدار)، گچساران، شیراز و اراک دنبال می‌شود و اصفهان میزبان ۲ دیدار مهم این هفته یعنی دیدار «فولاد مبارکه سپاهان» با «صنعت مس کرمان» صدرنشین و دربی اصفهان میان پرواز هوانیروز و گیتی پسند است.

سپاهان - صنعت مس؛ تقابل قهرمان فصل پیش با قهرمان احتمالی فصل جاری

بدون تردید مهمترین دیدار امروز، بازی حساس «فولاد مبارکه سپاهان»، قهرمان فصل گذشته با «صنعت مس کرمان»، صدر نشین فعلی لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳ است که از ساعت ۱۳:۳۰ در «سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش‌جهان» اصفهان آغاز می‌شود.

صنعت مس کرمان که در هفته گذشته توانست در یک بازی دیدنی و مهم از سد محکمی چون نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نایب قهرمان فصل گذشته بگذرد و به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد، در یک بازی حساس دیگر مهمان فولاد مبارکه سپاهان، قهرمان فصل گذشته است.

سپاهان که در این فصل به هیچ عنوان در اندازه های قهرمان فصل پیش نبود، هم‌اکنون با ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته است و شاگردان شهداد مرتجی در دیدار امروز بدنبال پاره کردن نوار پیروزی های تیم کرمانی هستند زیرا ۲ امتیاز این تقابل برای آن ها بسیار مهم است تا بتوانند جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنند.

تیم هندبال سپاهان در چند هفته اخیر روند رو به رشدی را آغاز کرده و هفته گذشته تیم بسیار جنگنده نفت و گاز را در حالی شکست داد که بازی ۲ تیم در جدال رفت در گچساران مساوی شده بود.

بی شک سپاهان امروز کار راحتی مقابل صنعت مس ندارد، زیرا تیم کرمانی تمام ۱۵ بازی گذشته خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و فاصله امتیازی زیادی را با سایر رقبا ایجاد کرده‌ است و در صورت پیروزی مس در دیدار امروز می‌توان قهرمانی این تیم در فصل سی و ششم را محتمل دانست.

سپاهان در دور رفت نیز در کرمان به رغم اینکه چند بازیکن محروم و مصدوم داشت، بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تا دقایق پایانی نیز از حریف جلو بود، اما با بدشانسی و اختلاف یک امتیاز نتیجه این تقابل را واگذار کرد.

دیدار بین ۲ تیم سپاهان و صنعت مس کرمان بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه و از شبکه ورزش سیما بصورت مستقیم پخش می‌شود.

شهرآورد اصفهان؛ جدل صدر با قعر جدول

دیگر بازی مهم هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران که عصر امروز در سالن هندبال ورزشگاه پرواز اصفهان برگزار می شود، شهرآورد هندبال اصفهان است که در آن تیم گیتی پسند بالا نشین به مصاف پرواز هوانیروز قعرنشینی خواهد رفت که در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمه لیگ برتر قرار دارد.

گیتی پسند که در شهرآورد اصفهان مهمان پرواز هوانیروز است، نیم‌نگاهی نیز به بازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با زغال سنگ طبس دارد تا با لغزش احتمالی کازرونی‌ها و پیروزی برابر همشهری خود بتواند رده دوم خود در جدول رقابت ها را تثبیت کند و از این‌رو تقابل با پرواز هوانیروز برای شاگردان کیوان صادقی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شاگردان کیوان صادقی در گیتی پسند و در بازی رفت توانسته بودند، پرواز هوانیروز اصفهان را شکست دهند و حالا به‌دنبال تکرار پیروزی در بازی برگشت هستند.

فولاد سپاهان نوین میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

آخرین دیدار هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران، عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان، بین تیم های فولاد سپاهان نوین و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد برگزار خواهد شود.

تقابل این ۲ تیم که تقابل تیم های ششم و نهم جدول رقابت هاست می تواند تکلیف نیمه پایینی جدول را تا حدی مشخص کند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌ سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌ سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر پس از برگزاری بازی های هفته شانزدهم به قرار زیر است:

نبرد مس و طلایی‌ها در روز شهرآورد هندبال اصفهان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha