۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85443833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقام سخت از رژیم اسرائیل گوشه ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حرکت شب گذشته سپاه مقتدر تنها گوشه‌ای از توان رزمی جمهوری اسلامی را به اسرائیل و همپیمانانش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "علی اشرف علیمحمدی" روز یکشنبه در اجتماع مردم ایلام که به حمایت از پاسخ قاطعانه موشکی دیشب سپاه به سرزمین‌های اشغالی گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: اقدام شجاعانه دیشب ایران، هیمنه پوشالی اسرائیل و همپیمانان غربی و عربی این رژیم جعلی را در هم شکست.

وی افزود: ایران سال ۵۷ در حالی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید که کمترین امکانات نظامی و دفاعی داشت اما اکنون به یکی از ابرقدرت‌های موشکی و دفاعی منطقه و جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی ادامه داد: در حال حاضر ایران به عنوان یک قدرت دفاعی در منطقه و سطح بین‌الملل شناخته می‌شود و به کرات موجب خفت و خواری اسرائیل و همپیمانش آمریکا شده است.

وی اضافه کرد: به زودی با کمک رزمندگان محور مقاومت پرچم ایران اسلامی و این محور در قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی به اهتزاز در خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: نصرت و عده به حق الهی در نابودی اسرائیل خبیث و آمریکا نزدیک است.

وی تاکید کرد: مردم حامی ولایت هستند و باید مسئولان با خدمات رسانی مطلوب به جامعه، این اتحاد و یکپارچگی مستحکم تر کنند.

حمله سپاه به اسرائیل گوشه ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد

به گزارش ایرنا، صبح امروز اجتماع خودجوش مردم ایلام در میدان ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

مردم در این تجمع مردمی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و حزب الله حمایت و خرسندی خود را از حملات موشکی ایران نشان دادند.

مردم ایلام با شعارهایی از جمله "الله اکبر"، "ما در مسیر ایمان طوفان رود نیلیم"،" با همتی مضاعف در محو اسرائیلیم"، "در عزم ما به میدان فریاد ما دلیل است بعد محو داعش نوبت اسرائیل است"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" را سر دادند.

مداحی حماسی از دیگر برنامه های این تجمع بود.

شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جواب حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه حملات گسترده و ترکیبی پهپادی و موشکی را به سوی اسرائیل انجام داد.

این اقدام ایران موجی از شادی را در بین مردم ایران و منطقه به راه انداخت و دیشب نیز مردم ایلام و سایر نقاط ایران به شادی پرداختند.





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha