حمایت مردم ساوه از عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی + فیلم

ساوه - ایرنا - مردم شهید پرور و انقلابی ساوه در تجمعی خودجوش و مردمی روز یکشنبه خود از عملیات تنبیهی موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، ساوجی که از عملیات شب گذشته تنبیه ایران علیه رژیم اشغالگر قدس خرسند بودند در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان تجمع کرده و با ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر و شعارهایی همچون مرگ بر اسراییل و آمریکا از سپاه اسلام برابر متجاوزان و اشغالگران حمایت کرده و بر تداوم این علمیات ها در صورت تکرار اشتباهات دشمنان تاکید کردند.

عملیات وعده صادق انجام به معارف اسلام است

امام جمعه ساوه روز یکشنبه در جمع تجمع کنندگان ساوه ای اظهار کرد: کاری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی در آستانه سالروز تاسیس این نیروها انجام دادند عمل و به معارف قرآنی و احکام اسلامی بوده که در همه انها بر مقابله مثل برابر دشمنان تاکید کرده است.

حجت الاسلام حجعفر رحیمی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که از هرکجا به شما سنگ پرتاپ شد به همان جا سنگ پرتاب کنید گفت: رژیم صهیونیستی ۱۰ روز گذشته به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه که خاک ایران است حمله کرد و شب گذشته با رشادت های سپاه اسلام پایخ کوبنده ای به رژیم صهیونیستی و حامیان آنها داده شد.

وی یادآور شد: در این مدت همه از نحوه پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی سخن به میان می آوردند که امروز با پاسخ به حماقت های رژیم صهیونیستی در یک عملیات منسجم موشکی و پهبادی تمامی وعده ها به حقیقت پیوست.

سیلی آتشین رزمندگان اسلامی پاسخی برای جنایت های اسراییل است

فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم در این آیین با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی موشکی و پهبادی سیلی آتشین رزمندگان اسلام در مقابل جنایت ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی است یادآور شد: این اقدام خواسته و ارزوی آزادیخواهانی است که آسمان و خاک کشور آنها به دلیل حماقت سردمداران کشورشان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.

سرهنگ علیرضا مهدی افزود: این سردمداران که امروز مقابل دشمنان اسلام ذلیل خوار هستند و اما مردمان آن ها همراه با جبهه مقاومت خوشحال و مسرور از یک موفقی بزرگ هستند.

وی یادآور شد: امروز مسیر حق و باطل مشخص شده و به همین دلیل مردمان کشورهای مختلف و حامی اسراییل همچون کانادا و انگلیس پس از عملیات وعده صادق که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی انجام شده برای شادی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در خیابان ها به شادی پرداختند.

مهدی با بیان اینکه ما با هیچ کجای دنیا سر جنگ نداریم و از حقانیت و اقتدار کشورمان دفاع می کنیم افزود: اعلام می کنیم هر اقدامی علیه ایران اسلامی و محور مقاومت شکل بگیرد با آن برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha