رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد

زاهدان- ایرنا- دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی از انتصاب "محسن شهرکی" به عنوان رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان وبلوچستان خبر داد.

رضا جعفری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان، جامعه مردمی و فعالان حوزه های مختلف به منظور پیشبرد اهداف نظام و ارتقا سطح کیفی دانشگاه سیستان و بلوچستان از جمله وظایف رابط مردمی در این دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی جزو اماکن مهم در راستای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کانون اصلی تربیت نیروهای خدوم، صادق و کارآمد و مدیر و مدبر است و باید افراد ضمن فراگیری علوم روز، نسبت به تقویت بدنه مردمی در دانشگاه ها نیز به طور کامل توجیه شوند تا شاهد دانشگاهی مردم پایه و فارغ التحصیلانی برآمده از بدنه جامعه و آشنا با دغدغه‌های مردمی باشیم.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی و دانشجویان باید با هم اندیشی و احصا مشکلات و موانع پیش رو نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف با استفاده از علوم روز و فناوری‌های نوین گام بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha