حمایت از تحصیلات عالی از برنامه‌های استانداری سیستان و بلوچستان است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از گسترش تحصیلات عالی در مناطق محروم از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار استانداری این استان است.

علی زینی وند روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پردیس هامون دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل اظهارداشت: مسافت زیاد برخی از مناطق و شرایط ویژه سیستان و بلوچستان در بعضی مواقع حضور

مشتاقان تحصیلات عالی را در مراکز دانشگاهی با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی و گسترش پردیس‌های دانشگاهی در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان توسط دانشگاه آزاد اسلامی با موفقیت انجام شده افزود: دانشگاه آزاد در این موضوع عملکرد قابل قبولی داشته و استانداری از فعالیت‌های آن در ایجاد مراکز آموزشی و پردیس‌های دانشگاهی در مناطق محروم کاملا حمایت می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید با توجه به شرایط جامعه رشته‌های متناسب با نیاز منطقه را ارائه دهد گفت: رشته‌های فنی و مرتبط با ظرفیت‌های مرز و مناطق آزاد در این پردیس‌ها فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا مرکز بین‌المللی هیرمند با ۵۸۰ دانشجو در رشته‌های آموزش ابتدایی، عمران، کامپیوتر، معماری و علوم سیاسی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، امام جمعه و فرماندار زابل نیز افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha