جشن پرشکوه کرمانی‌ها در جوار مرقد شهید سلیمانی برای تنبیه اسرائیل + فیلم

کرمان - ایرنا - جشن و خروش پرشکوه کرمانی‌ها در حمایت از اقدام مجاهدانه و مقتدرانه و تنبیهی اخیر سپاه پاسداران علیه اهدافی در رژیم صهیونیستی، عصر امروز (یکشنبه) در گلزار شهدای کرمان و جوار مرقد شهید قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم کرمان از گلزار شهدای این شهر با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه ای، ما ملت شهادتیم و حمل بنرها و پرچم ایران، فلسطین و حزب الله حمایت خود را از اقدام اخیر سپاه پاسداران در موشک باران رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

تجمع کنندگان ضمن محکوم کردن هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه، نابودی هرچه سریعتر اسرائیل را خواستار شدند.

وعده صادق محقق شد

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در این آیین گفت: وعده صادق رهبر معظم انقلاب محقق شد و سیلی محکمی بر رژیم صهیونیستی نواخته شد.

امان الله علیمرادی افزود: جشن باشکوه مردم شریف کرمان در گلزار شهدا و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را جهان ببیند تا دشمنان سرافکنده و دوستان شاد شوند.

جشن پرشکوه کرمانی‌ها در جوار مرقد شهید سلیمانی برای تنبیه اسرائیل + فیلم

وی اظهار داشت: آنچه واقع شد پاسخی به برخی خطاهای رژیم صهیونیستی بود، نه همه جنایت های این رژیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان عنوان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی خطاهایی را مرتکب شد و با حملات به مستشاران نظامی ایران در سوریه که مطابق دعوت رسمی این کشور در آنجا حضور داشتند، برخی از مستشاران ما را به شهادت رساندند و در روز سیزدهم فروردین ماه هم خطای بزرگی در حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی مرتکب شدند که این اقدام به شهادت جمعی از سرداران ما منتهی شد.

وی گفت: کنسولگری جمهوری اسلامی مثل خاک کشور است و حمله به آن خطای رژیم صهیونیستی بود و رهبری دستور تنبیه متناسب با این اقدام را دادند.

حجت الاسلام علیمرادی ادامه داد: پاسخ ایران به صورت کامل محقق شد و حتی بیشتر از انتظار موفقیت داشت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بداند آنچه واقع شد، فقط پاسخ به خطای آنان نسبت به ایران بود و پاسخ جنایات آنان نسبت به مردم مظلوم فلسطین و غزه از کودک و بیمار کشی گرفته تا خرابی ساختمان ها و نابودی زیرساخت های حیاتی، خود آن مردم پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهند داد.

به گزارش ایرنا بامداد امروز یکشنبه سپاه پاسداران با همکاری ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با پهباد و موشک اهدافی در رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم کرد.

این اقدام سپاه پاسداران به دنبال هدف قرار دادن کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی و جنایات سال های اخیر این رژیم کودک کش صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha