منتخب مردم سبزوار: رژیم صهیونیستی به‌موقع تنبیه شد

سبزوار- ایرنا- منتخب مردم سبزوار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با اقدام اقتدارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌موقع تنبیه شد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات وعده صادق انتظاری بود که تحقق پیدا کرد و ضمن بازتاب بسیار بالا در سطح بین‌الملل، توانست رضایت مردم کشور را هم جلب کند و باید این امر را به رزمندگان نیروهای مسلح کشور تبریک گفت.

وی اظهار کرد: با اقدام اقتدارآفرین سپاه پاسداران، رژیم صهیونیستی به‌موقع تنبیه شد و بار دیگر قدرت ایران به تمام جهان و خصوصا دشمنان‌ نشان داده شد تا دیگر نتوانند حتی فکر حمله مجدد به مواضع کشورمان را داشته باشد.

منتخب مردم ۶ شهرستان غرب خراسان رضوی برای مجلس دوازدهم گفت: سال‌ها بود که آمریکا سعی داشت اسرائیل را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کند، اما با عملیات موشکی و پهپادی سپاه، بار دیگر این هیمنه پوشالی از بین رفت و برتری نظامی ایران در سطح منطقه، بر همگان اثبات شد.

محسنی ثانی افزود: به نظر نمی‌‍رسد صهیونیست ها در واکنش به عملیات سپاه، دست به حماقت گسترده‌ای بزنند چرا که با ضربه‌ای که از جانب ایران متحمل شدند، توان پاسخگویی گسترده را ندارند و از طرفی آمریکا نیز نخواهد گذاشت که رژیم صهیونیستی، بیش از این خاورمیانه را به بحران بکشد.

وی ادامه داد: در شرایطی شاهد رجزخوانی‌ها و ادعاهای مقامات ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر خنثی‌سازی بخش عمده عملیات ایران هستیم که مردم جهان با سابقه دروغ پردازی‌ها و ادعاهای بی‌اساس مقامات این رژیم آشنا هستند.

محسنی ثانی افزود: به طور طبیعی مقامات رژیم صهیونیستی برای آرام‌سازی مردم و فضای داخلی خود ادعاهایی را در راستای ضعیف جلوه دادن عملیات ایران مطرح می‌کنند و به نظر می‌رسد عملیات قهرمانانه ایران علیه آنها و ضربات سنگین وارد شده، زمینه سقوط دولت نتانیاهو را بیش از پیش فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha