۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85445307
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پخش «فردای روشن» با امیدآفرینی به جوان ایرانی

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85445307
پخش «فردای روشن» با امیدآفرینی به جوان ایرانی

تهران- ایرنا- ویژه برنامه «فردای روشن» با محوریت شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» و تمرکز بر امیدآفرینی به جوان ایرانی در حوزه کسب و کار از قاب شبکه تهران تلویزیون به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه تهران، ویژه برنامه «فردای روشن» به تهیه‌کنندگی حسین روزبهانی با محوریت شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» و تمرکز بر امیدآفرینی به جوان ایرانی در حوزه کسب و کار هر روز ساعت ۱۲:۲۰ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

تهیه‌کننده ویژه برنامه «فردای روشن» اظهارداشت: این برنامه به نقاط مختلف کشور (شمال، جنوب ، شرق و غرب) سفر کرده و با افراد موفق گفت و گو می‌کند تا الگوی مناسبی برای جوان ایرانی که می‌خواهد وارد بازار کار شود، باشد.

وی گفت: رویکرد این برنامه حمایت از کسب و کارها در صنوف مختلف پیرامون شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است و تاکید آن امیدآفرینی است. وجه تمایز این ویژه برنامه با سایر برنامه‌های مشابه آن، میدانی بودن آن است. «فردای روشن» به میان مجموعه‌ها می‌رود و ناگفته‌هایی از دل کارآفرینان، نقاط قوت و ضعف آنها را به تصویر می‌کشد.

پخش «فردای روشن» با امیدآفرینی به جوان ایرانی

روزبهانی افزود: افراد موفق در این برنامه به بیان قصه زندگی‌شان و سختی‌هایی که تا رسیدن به موفقیت داشتند، می‌پردازند. این برنامه الگویی برای جوان ایرانی است که امروز می‌خواهد وارد کسب و کار شود و ترس از شکست دارد.

تهیه‌کننده ویژه برنامه «فردای روشن» بیان کرد: افراد موفقی که در این برنامه با آنها گفت و گو می‌کنیم فراز و فرودهای زیادی در مسیر زندگی‌شان بوده که ثابت قدم ایستادند و توکلشان به خدا بوده و چالش‌هایی که در زندگی‌شان بوده را برطرف و امروز به موفقیت رسیدند.

برنامه «فردای روشن» کاری از گروه معارف شبکه تهران است که از ابتدای سال جدید به مدت ۱۵ دقیقه روی آنتن رفته است و تا پایان سال نیز پخش آن ادامه دارد و مجید میرزایی کارشناس مجری آن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha