۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85446050
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ملوان بازنده سربلند؛ تساوی خانگی داماش؛ شکست سپیدرود در دربی شمال

رشت - ایرنا - تیمهای فوتبال گیلان طی هفته جاری در لیگ‌های مختلف کشور به میدان رفتند که در این میان اگرچه ملوان مقابل پرسپولیس شکست خورد اما بازنده سربلندی بود، تیم داماش هم به یک مساوی خانگی رضایت داد و سپیدرود نیز نتیجه دربی شمال کشور در لیگ دسته دوم کشور را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در یک دیدار حساس خارج از خانه در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم پرسپولیس قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبانش نتیجه بازی را واگذار کرد.

ملوانان در این دیدار همانند بازی دور رفت بسیار خوب ظاهر شدند و بازی بسیار قابل قبولی را مقابل تیم پرمهره و مدعی پرسپولیس به نمایش گذاشتند و با وجود آنکه با گلی که در شرایط آفساید دریافت کردند نتوانستند امتیازی از این بازی کسب کنند، اما بازنده سربلندی بودند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که با مدیریت بسیار خوب و کادرفنی قدرتمندش تاکنون نتایج بسیار درخشانی کسب کرده در دیدار مقابل پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی تهران بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت اما اشتباهات فاحش گروه داوری اجازه نداد تا قوهای سپیدانزلی در این بازی سخت امتیاز کسب کنند.

در جریان این مسابقه تنها گل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایط آفساید به ثمر رسید و از سوی دیگر ۲ خطای مشکوک به پنالتی نیز به سود تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام نشد که اگر این اشتباهات از سوی گروه دواری رخ نمی داد، شاید نتیجه دیگری در این بازی رقم می‌خورد.

در جریان این مسابقه تنها گل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایط آفساید به ثمر رسید و از سوی دیگر ۲ خطای مشکوک به پنالتی نیز به سود تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعلام نشد و اگر این اشتباهات از سوی گروه دواری رخ نمی داد، شاید نتیجه دیگری در این بازی رقم می‌خورد

با توجه به اشتباهات تاثیرگذار گروه داوری در این دیدار آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد که این باشگاه از گروه داروی این بازی شکایت خواهد کرد و تا جایی که قانون اجازه دهد، شکایت را دنبال می کند تا مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی با داوران خاطی به طور جدی برخورد کنند زیرا اشتباهات آنان بیش از یک مورد بوده و گروه داوری نیز در این دیدار سربلند نبود.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی بیان کرد: همه شاهد بودند که اشتباهات گروه داوری در این دیدار در نتیجه کسب شده بازی تیمهای ملوان و پرسپولیس تاثیرگذار بود و به همین دلیل باید از حق ملوان دفاع کنیم و تا حصول نتیجه نیز شکایت خود را پیگیری می کنیم.

به هر حال تیم ملوان در این دیدار سخت و دشوار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت به خصوص از زمانی که محمد عمری وارد میدان شد ملوان تهاجمی تر به بازی ادامه داد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد.

مدیرعامل باشگاه ملوان: از گروه داوری بازی با پرسپولیس شکایت می‌کنیم

تیم فوتبال داماش در رشت مقابل چادرملو اردکان متوقف شد

هم اینک تا پایان هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و فاصله اش با تیمهای سوم(تراکتورسازی) و چهارم(سپاهان) جدول رده‌بندی به ترتیب ۲ و یک امتیاز است.

با این وجود اگر تیم ملوان در بازی های باقی‌مانده لیگ برتر بتواند همچنان به روند صعودی خود ادامه داده و نتایج مناسبی کسب کند، کسب رتبه سوم جدول رده‌بندی برای این تیم دور از دسترس نیست.

فرصت‌سوزی و شرایط نامساعد داماش

رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور نیز با انجام هفته بیست و هفتم پیگیری شد که نمایندگان استان گیلان نتوانستند در این هفته نتایج خوبی کسب کنند و در نهایت به یک نتیجه مساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه دست یافتند.

داماشی ها در این هفته در دیدار خانگی در ورزشگاه شهید عضدی رشت رو در روی تیم چادرملو اردکان یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر قرار گرفتند که در نهایت مقابل این حریف خود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

تیم داماش در این دیدار نیز چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد و حتی ۲ بار ضربه بازیکنان این تیم به دیرک دروازه اصابت کرد اما در نهایت داماشی ها نتوانستند به گل دست یابند و به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند تا ۲ امتیاز حساس این بازی خانگی را از دست بدهند.

این نماینده گیلان که از طرفداران زیادی نیز برخوردار است با کسب نتایج ناامید کننده در چند هفته اخیر همچنان یکی از گزینه‌های اصلی سقوط از لیگ دسته یک کشور بشمار می‌رود و اگر نتواند در بازی های باقیمانده نتایج مطلوبی کسب کند و همچنان به فرصت سوزی ادامه دهد، بی شک پایان فصل باید وداع تلخی را با لیگ دسته یک داشته باشد.

داماش گیلان که از طرفداران زیادی نیز برخوردار است با کسب نتیایج ناامید کننده در چند هفته اخیر، همچنان یکی از گزینه‌های اصلی سقوط از لیگ دسته یک کشور بشمار می‌رود و اگر این تیم نتواند در بازی های باقیمانده نیز، نتایج مطوالبی را کسب کند و همچنان به فرصت سوزی ادامه دهد، بی شک پایان فصل باید وداع تلخی را با لیگ دسته یک داشته باشد

اما تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور در هفته بیست و هفتم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم فوتبال مس کرمان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

این نماینده گیلان نیز که تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را در لیگ دسته یک کسب کند و به همین دلیل در چند نوبت تغییراتی در کادرفنی خود داد، در این بازی نیز چیزی برای گفتن نداشت و با ۲ گل مغلوب حریف شد تا شرایط مساعدی در جدول رده‌بندی نداشته باشد.

تا پایان هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۲۳ امتیاز در رتبه چهاردهم و تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۲۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارند.


افزایش فاصله سپیدرود با صدر جدول

در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور نیز نمایندگان گیلان نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و همانند تیمهای گیلانی حاضر در لیگ دسته یک، به یک تساوی و یک شکست دست یافتند تا هفته ناامیدکننده‌ای برای فوتبال گیلان در لیگ های مختلف رقم زده شود.

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال چوکا تالش در یک بازی خانگی مقابل شهرداری بندرعباس قرار گرفت که در نهایت مقابل این حریف به نتیجه مساوی بدون گل رسید تا به طور کل این تیم شانسی برای صعود نداشته باشد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده گیلان در این رقابتها که یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور بود، در هفته بیست و یکم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مغلوب حریف خود شد تا شانس این تیم نیز برای صعود کاهش یابد.

ملوان بازنده سربلند؛ تساوی خانگی داماش؛ شکست سپیدرود در دربی شمال

سپیدرودی‌ها در این هفته در یکی از دربی‌های شمال کشور در لیگ دسته دوم کشور در بابلسر مقابل تیم شهدای این شهر قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف شده تا علاوه بر واگذاری نتیجه دربی شمال کشور در لیگ دسته دوم، همچنان فاصله آنان از صدر جدول افزایش یابد.

سپیدروی ها برای اینکه شانس صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور را داشته باشند باید در پنج بازی باقیمانده خود به برتری برسند تا با کسب رتبه نخست یا رتبه دوم جدول رده‌بندی، شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را داشته باشند.

هم اینک تا پایان هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سپیدرود رشت با کسب ۳۴ امتیاز در رتبه چهارم و چوکا تالش با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی گروه نخست این مسابقات قرار دارند.

در رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیمهای نخست هر گروه به همراه برنده تیمهای دوم جواز صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور را کسب می‌کنند.

پیروزی پرگل بانوان ملوان در آخرین گام

اما تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی که هفته گذشته مقام نایب قهرمانی خود را در رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور مسجل کرده بود، در هفته پایانی این مسابقات نیز در یک بازی خارج از خانه به پیروزی پرگل دست یافت تا این رقابتها را با اقتدار به اتمام برساند.

بانوان ملوان در هفته هیجدهم و پایانی این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم آوا تهران قرار گرفته و موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست دهند و در آخرین گام نیز به یک پیروزی خارج از خانه دست یابند.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با این پیروزی پرگل خارج از خانه در پایان رقابتهای فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با کسب ۴۳ امتیاز پس از تیم خاتون بم ۴۶ امتیازی، عنوان نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

به هرحال تیم فوتبال بانوان ملوان نیز همانند تیم مردان این باشگاه نتایج بسیار درخشانی را در رقابتهای لیگ برتر کشور کسب کرد و در نهایت نیز در رتبه دوم جدول رده‌بندی ۱۰ تیمی این دوره از مسابقات قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha