محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس اعلام شد

بندرعباس - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۲۹ فروردین، روز ارتش در بندرعباس را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان، سرهنگ مچید صالح‌پور روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: از ساعت ۲۳ امشب سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محدوده «منبر پانهو» در بلوار ساحلی تا «خورگورسوزان» توسط پلیس راهور اجرا می‌شود و از ساعت ۲۴ امشب از «خورشیلات» محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی و دور برگردان اسکله حقانی در هر ۲ باند شمالی و باند جنوبی محدودیت توقف خواهیم داشت.

وی از عموم شهروندان به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه خواست از ساعت ۶ صبح فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین که ممنوعیت تردد از خورشیلات تا دوربرگردان اسکله شهید حقانی اعمال می‌شود و این ممنوعیت در باندهای شمالی و جنوبی انجام می‌شود و با پلیس نهایت همکاریی لازم را داشته باشند.

سرهنگ صالح‌پور از رانندگانی که قصد تردد در این محورها در ساعات اعلامی دارند خواست برای رفت و آمد از مسیرهای جایگزین از بلوار امام خمینی و بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اظهار کرد: در صورت هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی در مسیرهای یادشده، خودرو توسط یدک کش حمل و به مکان امن انتقال داده می‌شود که لازم است رانندگان به این نکات و تذکرات پلیس در ساعت اجرای مراسم توجه جدی داشته باشند.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: تمامی خیابان‌های که به بلوار خواجه عطا و بلوار آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌شود، در ساعات اجرای طرح مسدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha