۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85447324
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دیدار فرمانده مرزبانی کشور با خانواده شهید «جهان‌بیکی» در کلاله+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی و هیات همراه با خانواده «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی و از اهالی شهرستان کلاله استان گلستان که در درگیری و حملات تروریستی ۱۶ فروردین امسال نیروهای جیش الظلم به برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان و در شهرستان «چابهار» به درجه رفیع شهادت ئائل آمد، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که روز چهارشنبه انجام شد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» با اهدای لوح سپاس از پدر و مادر شهید جهان بیکی تجلیل کرد و گفت: بنده حامل سلام رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و نیز سلام فرمانده ناجا سردار رادان به شما هستم.

وی بابیان اینکه بنده هم قصد داشتم به صورت ویژه با خانواده شهید «جواد جهان‌بیکی» دیدار کنم، افزود: جواد نیروی بسیار خوبی بود ما ۲ نیرو در حادثه تروریستی ۱۶ فروردین از دست دادیم که هر کدام به تنهایی یک تیپ بودند و در عمل شجاعت ایشان را دیدم.

سردار گودرزی اضافه کرد: شهید «سیدمحسن حسینی» هم که ۲ ماه قبل من بازدید رفته بودم، جلوی من رجزخوانی کرد و بسیار شجاع بودند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بالاخص شهدای حادثه تروریستی ۱۶ فروردین استان سیستان و بلوچستان، گفت: شهدا واسطه فیض الهی هستند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی افزود: شهید جهان بیکی از شهدای شاخص مرزبانی و ناجا هستند زیرا فردی متدین، با وقار، شجاع و باصلابت بود.

سردار گودرزی همچنین از مادر شهید جهان بیکی تجلیل کرد که با وجود اینکه هنوز جنازه فرزندش نیامده بود، در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

پدر شهید جهان بیکی هم در این دیدار گفت: پسرم در راه دفاع از کشور به شهادت رسید و از این جهت خوشحال هستیم و اگر فرزندان دیگری هم داشتم در راه دفاع از انقلاب و اسلام تقدیم می‌کردم.

به گزارش ایرنا، شهید جهان‌بیکی، دومین شهید مرزبانی کشور از استان گلستان در سال جدید است و از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۸ ماهه و چهار ماهه به یادگار مانده است.

پیش از این در ۶ فروردین ماه امسال نیز سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی‌نیا» از گلستان در درگیری با اشرار در شهرستان میرجاوه به شهادت رسیده بود.

دیدار با خانواده شهید نجاتی نیا در کردکوی، بازدید از برخی پاسگاه‌های مرزی و گفت و گو با کارکنان از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده مرزبانی کشور به استان گلستان است.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha