فرمانده ناوگان دریایی شمال: ارتش و نیروهای مسلح امروز آرامش را از دشمنان نظام گرفته‌اند

رشت- ایرنا- فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا(ع) گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه های دفاع از کشور دوشادوش همرزمان خود در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور با به کار بستن توصیه ها و اوامر فرماندهی کل قوا، ضمن برقراری کامل امنیت؛ آسایش را از دشمنان و معاندین نظام گرفته و رعب و وحشت در بین آنها ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت روز چهارشنبه در آیین رژه روز ارتش و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خدا را شاکریم که بواسطه مدال افتخاری که توسط فرماندهی معظم کل قوا به ارتش اهداء شد و این مجموعه را در کنار اقتدار و توان نظامی؛ متدین، مؤمن انقلابی و مردمی توصیف کرد امروز در همه این امور پیشروتر از گذشته است.

وی گفت: حماسه مقتدرانه و غرور آفرین "وعده صادق" که بدست توانمند رزمندگان سـپاه پاسداران و پشتیبانی سایر قوای مسلح از جمله ارتش رقم خورد اقدامی ستودنی بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهیدگلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهیدان سپهبد محمدولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار کرد:امروز ۴۵ سال از فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ماندگاری ارتش و حضور مقتدرانه در عرصه دفاعی کشور و پیشتیبانی همه جانبه ملت شریف ایران از آن می‌گذرد و این نیروی نظامی طی تمام این سالها چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن پاسخ مناسبی به اعتماد امامین انقلاب داد.

وی ادامه داد: شاکریم که بواسطه مدال افتخاری که توسط فرماندهی معظم کل قوا به ارتش اهداء شد و این نیروی را در کنار اقتدار و توان نظامی؛ متدین، مؤمن، انقلابی و مردمی توصیف و تاکید کردند؛ بی شک ارتش امروز از ارتش سالهای پیش هم کار آمدتر و هم انقلابی تر است.

وی تصریح کرد: مجاهدت های شبانه روزی دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریاها و حضور مستمر ناوگروه های عملیاتی و اطلاعاتی در دریاهای دور دست ائتلاف دشمنان به سرکردگی آمریکا را صدها و هزاران مایل از آب های سرزمینی ایران دور کرده بگونه ای که هرگونه تحرک را با اتخاذ تدابیر امنیتی و ترس و واهمه انجام می دهند.

وی تاکید کرد: امروز با همه محدویت ها و تحریم های تحمیلی به ویژه در حوزه نظامی، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از شناورها و تجهیزات تولید داخل و نیروی انسانی مؤمن، شجاع، با دانشی که پرورش یافته دانشگاه ها و مراکز آموزش نظامی داخلی هستند اقدام به انجام مأموریتهای کم نظیر و حتی بی نظیر کرده که تحسین دوستداران نظام و نیزیاس و نومیدی دشمنان را به دنبال دارد.

وی یاد آوری کرد: نیروی دریایی با همت جوانان کشور و به برکت خون پاک شهدای این مرز و بوم با حضور در آبهای بین المللی و برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله اعزام ناوگروه رزمی اطلاعاتی ۸۶ به دور دنیا در دوردست ها اقتدار را به عنوان دست بلند نظام به منصه ظهور گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز در این مراسم؛ ۲۹ فروردین را یادآور جهاد همه جانبه نیروهای مسلح در ایران اسلامی اعلام کرد و افزود : امروز، روز فداکاری دلیرمردانی است که برای حراست از این مرز و بوم با قدمتی به ژرفنای تاریخ از جان خود گذشتند و بر ارتشهای پوشالی جهان که خود را بعنوان قدرت مافوق و برتر در عرصه های دریاها و گستره جغرافیایی جهان تعریف کرده بودند، ظفر یافتند.

آیت الله رسول فلاحتی ادامه داد: اگر چه امپراطوری غرب تلاش دارد به دنیا اعلام کند قدرتهایی مانند آمریکا، کشورهای اروپایی و غده چرکینی مانند اسرائیل جعلی در دنیا حرف اول را در معادلات نظامی جهان می زنند اما ایران اسلامی همه اینها را باطل کرد و به اذعان کارشناسان اهل ایمان و توحید در دنیا؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت خاص و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شکل عام آن امروز قدرت برتر دنیا را در دست دارند.

وی تصریح کرد: برخورداری از این قدرت برتر به علت ویژگی برتری است که ارتشهای مدرن دنیافاقد آن هستند؛ ایمان، روحیه بالای جهاد و ایثار در راه دفاع از ارزشهای توحیدی ویژگی منحصر به فردی است که هیچ یک از ارتشهای دنیا از آن برخوردار نیستند و فقط بر توان نظامی و تکنولوژی های مدرن خود تکیه دارند اما بزرگترین پشتوانه ارتش و نیروهای مسلح ایران ایمان و باور به راهی است که در آن قرار گرفته‌اند.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد : امروز به دنیا نشان دادیم رژیم پوشالی کودک کش اسرائیل که تا چندی پیش به عنوان ارتش چهارم دنیا می کوشید هیمنه خود را سر ملت های جهان مستولی کند در برابر قدرت نظامی برگرفته از ایمان ملت ایران درهم شکست.

وی تصریح کرد: اهالی توحید و ایمان و محققان ارتش های دنیا باور دارند جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند دارد و ظرفیت جوان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در عرصه های نظامی به رده های بالایی رسانده‌است که به یکباره ۱۰۰ پهباد را بر سر رژیم جعلی اسرائیل می ریزد و همه آنچه به نام گنبد آهنین برای دنیای امروز تعریف شده بود را بر هم زده و نشان می دهد این رژیم غاصب کودک کش جعلی ضربه پذیر است، رژیمی که بزودی ملت های مستضعف دنیا شاهد اضمحلال آن خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا باید در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران خضوع کند، نظامی که نیروی مسلح ارتش و سپاه آن برگرفته از مردمی است که با ایمان و اعتقاد مستحکم در سال ۵۷، انقلاب و بعثتی عظیم در جامعه بشریت رقم زدند و می روند که معادلات نظامی، سیاسی و اقتصادی دنیا را عوض کنند و این سرآغاز حرکت است.

وی افزود : از سال ۱۹۴۸ که استکبار جهانی غده چرکین اسرائیل را در تاریخ دنیای اسلام جای داد تا امروز هیچ کشوری در دنیای اسلامی جرات ارسال حتی یک گلوله بر سرزمین های محاط شده این رژیم غاصب را نداشت اما جمهوری اسلامی ایران با قدرت به همه سازمانهای جهانی اعلام می کند؛ می زنم و زد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: خداوند متعال وعده داد ملتی که بخواهد برای رضای او در راستای حمایت از ملتهای مستضعف حرکت کند به وعده اش عمل می کند و امروز ملت و ارتش جمهوری اسلامی ایران سرافرازانه به دنیا اعلام می کند در کنار همه ملتهای دربند ایستاده است. آنگونه که نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست تمام شاهراههای آبی دنیا را در جلوی چشمان قدرتهای پوشالی دریایی جهان فتح کند.

مراسم رژه نیروهای مسلح امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان استان و مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha