نجات جان ۲ مادر باردار هرمزگانی در شرایط نامساعد جوی

بندرعباس - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه‌ها، گفت: طی تماس تلفنی با اورژانس ۲ مادر باردار ۲۵ و ۴۰ ساله به مراکز درمانی اعزام و نجات یافتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حسین قاسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد که در این راستا مادر ۲۵ساله به بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک و مادر۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

وی اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد.

تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تصادف ۲ دستگاه سواری در جاده رودان به زیارتعلی خبر داد و گفت: این سانحه ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

وی افزود: ساعت ۹:۲۵ دقیقه روز گذشته، پیرو تماس شهروندان مبنی بر وقوع تصادف ۲ دستگاه سواری (پژو با پراید)، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه به محل اعزام و با توجه به تعداد بالای مصدومان، با هلال احمر نیز جهت اعزام یک تیم امداد و نجات هماهنگ شد.

قاسمی ادامه داد: این حادثه ۶مصدوم داشت که تیم اعزامی اورژانس، بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه از جمله، رگ گیری، پانسمان و کنترل خونریزی، فیکس کردن اندام آسیب دیده و غیره، پنج نفر از مصدومان را به بیمارستان امام علی(ع) رودان منتقل کردند و یک نفر به بیمارستان کهنوج انتقال داده شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر حال همه مصدومان این حادثه خوب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha