۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85448257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار میلیاردی لوازم دخانی قاچاق در قشم کشف شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85448257
انبار میلیاردی لوازم دخانی قاچاق در قشم کشف شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲ انبار میلیاردی نگهداری لوازم دخانی قاچاق و کشف صدها قلم از این لوازم در شهرستان مرزی قشم خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی جاویدان روز چهارشنبه افزود: ماموران انتظامی پلیس گمرک شهرستان قشم روز گذشته در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف ۲ واحد صنفی و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار های یادشده تعداد ۱۰۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی، ۸۴۰ پاکت تنباکو و ۴۷۸ دستگاه انواع سیگار الکترونیک به همراه تعداد ۴۵۴ قوطی کوچک آب میوه قاچاق را کشف و ضبط کردند.



فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده از این ۲ انبار را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۷ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سردار جاویدان از قشموندان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha