۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85448266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خون پاک شهدا موجب تزلزل رژیم صهیونیستی شده است

سنندج-ایرنا-استاندار کردستان گفت: امروز خون‌های پاک و ریخته شده شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی موجب تزلزل رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان‌الهی در بیجار برگزار شد،با تسلیت و تبریک شهادت سردار امان‌ الهی اظهار کرد:شهید امان‌الهی از شهدای قدس بود که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمد و افتخاری برای کشور و دیار گروس است.

وی افزود: امروزخون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است .

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می شود و این به برکت خون شهدایی مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا یادآور شد: از خداوند می خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا نیز در این یادواره اظهار کرد: این یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید سردار امان الهی برگزار شده است و شهدایی که جان خود را در راه پاسداری از انقلاب تقدیم کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

خون پاک شهدا موجب تزلزل رژیم صهیونیستی شده است

سردار پورجمشیدیان افزود:مجاهدت بزرگ این شهدا نشان می‌دهد در بیجار از قبل انقلاب و بعد انقلاب ما در منطقه کردستان و شمال‌غرب ایران و هم در دفاع از حرم و مبارزه با رژیم صهیونیستی داریم و در راه پاسداری از انقلاب جان خود را فدا می کنند.

وی اضافه کرد: مردم بیجار مردمانی شجاع هستند که همواره در راه پاسداری از انقلاب حضور دارند و این تعداد از شهدا نشان از ولایتمداری مردم این دیار بوده و در این شهرستان شهدای بسیار از جمله شهدای دانش آموزی وجود دارد که در راه انقلاب جان خود را فدا کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا ادامه داد: ما باید قدردان این شهدا باشیم که گمنام در سوریه، لبنان و عراق جانفشانی کردند و بقیه این شهدا و شهید امان‌الهی مردان بزرگی هستند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی به نبرد حق بر علیه باطل رفتند.

وی ادامه داد: پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن یک امر مهم و همت مضاعفی است که باید به آن توجه شد و پاسداری از انقلاب اسلامی و نگهداری از انقلاب اسلامی وابسته به یک زمان خاص نیست.

وی بیان کرد: شهدا در راه پاسداری از انقلاب و ادای تکلیف الهی پس از انقلاب نیز دست از مجاهدت بر نداشتند و در راه نبرد حق بر علیه باطل جان خود را فدا کردند.

سردار پورجمشیدیان تاکید کرد: اولین فرماندهان و قهرمانان که به مناطق نام امن کردستان رفتند و امنیت ایجاد کردند از مردم کردستان بودند و آنها برای اولین بار امید و امنیت را در این منطقه ایجاد کردند.

در پایان از پرتره شهید امان‌اللهی به دست فرزند رشید آن شهید رونمایی شد.

پرتره نخ‌باف که توسط هنرمند کردستان به‌صورت هنر میخ و نخ پلی‌استر طراحی شده بود، توسط حوزه هنری استان کردستان به خانواده شهید امان‌اللهی تقدیم شد.

️پرتره نخباف میخ و نخ پلی‌استر با ۹ هزار متر نخ مخصوص توسط هنرمند کردستانی، حامد حدادی در کمتر از ۲ ماه تهیه و به تمثال شهید معظم امان‌اللهی نقش بست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha