عملیات وعده صادق مطالبه مردم و تدبیر رهبر فرزانه بر تنبیه متجاوز بود

رشت - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات وعده صادق مطالبه مردم و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب بر تنبیه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بود.

به گزارش ایرنا، غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: کارنامه کشورهای غربی و رژیم جعلی صهیونیستی مملو از جنایات، قتل عام و کشتار است که فهرست درناکی است.

وی افزود: یکی از جنایات بزرگ رژیم جعلی صهیونیستی نیز حمله به کنسولگری ایران به عنوان بخشی از حاکمیت سیاسی ما در سوریه بود که مطالبه ملت ایران و با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه این رژیم جعلی کودک‌کش تنبیه شد.

وی ادامه داد: البته در عملیات وعده صادق، رژیم جعلی صهیونیستی با کمک سایر کشورها از همه ظرفیت و توان خود سود بردند و همه ظرفیت خود را به میدان آوردند اما ما با یک ظرفیت بسیار کوچک در این عملیات حضور یافتیم.

سردار سلیمانی اضافه کرد: این امر مشخص می کند که ملت ایران چه قدرتی دارد و اگر هر رفتاری از رژیم غاصب صهیونیستی سر بزند، باید پیامدهای سنگینی را متحمل شود زیرا دفعه بعد ملت ما از توان بیشتری برای تنبیه کردن این متجاوز استفاده خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رسانه‌ها نیز باید به این پیروزی بزرگ افتخار کنند و نشان دهند که قدرت ملت ما به چه میزان است زیرا ملت ایران ملتی تاریخ ساز است که هم اینک نیز شاهدیم که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قدرت فرهنگی و هنری ایران در مسیر جدیدی قرار گرفته و به همین دلیل دشمنان از قدرت فرهنگی ملت ما نگرانند.

سردار سلیمانی به مقاومت مردم غزه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک ملتها بیدار شده و در مقابل تمدن غرب ویرانگر ایستادگی می‌کنند که طوفان الاقصی نمونه‌ای از این امر است و با توجه به اینکه تاثیر مسایل فرهنگی بیش از نظامی است، شاهدیم که با بیداری ملتها و حضور رسانه و هنر در جنگ غزه، شاهد پیروزی مردم غزه هستیم زیرا این ملت دیده شده اند و مقاومت آنان نیز مقاومت عاشورایی است.

وی گفت: بشریت به برکت الطاف الهی بیدار شدند و از ظرفیت رسانه ها نیز برای نشان دادن جنایات هولناک رژیم جعلی صهیونیستی استفاده شده و به همین دلیل این رژیم کودک‌کش، منفورترین در جهان است و حتی برخی از یهودیان نیز به جنایات این رژیم جعلی معترضند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق اشاره و اظهار کرد: این جشنواره یک رویداد فرهنگی بسیار بزرگ در کشور است که از این پس هر سال این جشنواره در یکی از استانهای کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بایستی کارهای بزرگ فرهنگی هنری بیشتری در کشور انجام شود که یکی از مهمترین این رویدادها، برپایی جشنواره مردمی مدرسه عشق است که باید سرمایه‌گذاری وسیعی برای نوجوانان و جوانان انجام شود تا آنان بتوانند آثار فرهنگی مناسب و فاخر بیشتری را در همه ابعاد خلق کنند.

سردار سلیمانی بیان کرد: البته فرهنگ و هنر باید همه سلیقه‌ها را در بر بگیرد و یک میدان بسیار بزرگ و باز برای نوجوانان و جوانان باشد تا آنان بتوانند در این بخش بدرخشند و در این راستا نیز همه مسئولان باید حمایت همه جانبه‌ای از امور فرهنگی و هنری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان این استان نیز، حضور داشتند.

در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که در ۱۱ محور و ۶ قالب برگزار شد، بیش از ۷۵ هزار آثار به دبیرخانه این جشنواره درگیلان ارسال شد که در آیین اختتامیه، از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha