۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85445136
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تولید محتوای فاخر اصلی‌ترین هدف جشنواره ملی مدرسه عشق است

رشت - ایرنا - رئیس ستاد برگزاری هفتمین جشنواره ملی مدرسه عشق گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره، ایجاد تولید محتوا فاخر در بخش‌های فرهنگی و هنری است تا از خلاء موجود در این بخش کاسته شود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: یک رسانه زمانی می تواند در جامعه و حتی در جهان تاثیرگذار باشد که دارای تولید محتوای مناسبی باشد؛ در این راستا در جشنواره مدرسه عشق که توسط سپاه و بسیج برنامه‌ریزی شده، شاهد آثار بسیار زیاد مردمی در بخش‌های فرهنگی و هنری هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت مردمی افزود: باید این ظرفیت را باور داشت تا در همه امور موفق شویم؛ البته در طول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خصوص در دوران دفاع مقدس مدام این موضوع ثابت شده و با تکیه بر ظرفیت مردمی می‌توان در همه عرصه‌ها موفق بود.

وی ادامه داد: اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان از اهداف اصلی هفتمین جشنواره مدرسه عشق است و می‌توان با اعتقاد به این ۲ اصل، از مشکلات عبور کرد؛ در این جشنواره نیز شاهد جهش تولید محتوا هستیم و از سوی دیگر تمامی مسئولان کمیته‌های این دوره از جشنواره، جوانان دهه هشتادی هستند.

رئیس ستاد برگزاری هفتمین جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: با توجه به پیشینه و ظرفیتهای فرهنگی بالای گیلان، شاهدیم که برای نخستین بار تمامی مراحل اجرای این جشنواره در استانی به جز تهران برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه این دوره نیز روز ۲۹ فروردین ماه در رشت برگزار خواهد شد.

سردار دامغانی بیان کرد: حدود ۷۵ هزار اثر در ۱۱ محور و ۶ قالب شامل؛ سرود و موسیقی، هنرهای تجسمی، ادبیات نشر مکتوب و دیجیتال، هنرهای تصویری و نمایشی، ابتکارات و ایده‌های جدید پایگاهی و پویانمایی از مرداد ماه سال گذشته و به مدت سه ماه به دبیرخانه این جشنواره در گیلان ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: از آثار ارسال شده ۲ هزار و ۹۰۰ اثر در ۲ سطح حرفه‌ای و مردمی به مرحله داوری کشوری راه یافتند که در نهایت نیز، ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در نهایت نیز توسط داوران این جشنواره، آثار برگزیده انتخاب و اعلام خواهند شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در خاتمه گفت: با توجه به مردمی بودن این جشنواره و همچنین تولید آثار زیاد در بخش‌های فرهنگی و هنری، امیدواریم که بتوانیم از تولیدات این دوره از جشنواره استفاده و بهره کافی برده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha