۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۱۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85448474
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار ایرنای اصفهان در جشنواره «قاصد آب» مقام اول را کسب کرد

اصفهان - ایرنا - علیرضا حکیمیان، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان اصفهان موفق به کسب مقام اول در دومین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» شد.

به گزارش ایرنا، این مقام در بخش خبر و در محور مدیریت مصرف آب در کشاورزی با مطلبی با عنوان «طرح بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در ۴٠٠ هکتار از مزارع اصفهان» بدست آمد.

دومین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» به همت شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برگزار و در این دوره ۲۰۱ اثر در هفت قالب شامل خبر، گزارش، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، تیتر، کاریکاتور و اینفوگرافی به دبیرخانه ارسال شد و پس از داوری آثار ۲۱ اثر حائز رتبه‌های برتر شدند.

احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش آب و پساب در محیط زیست، طرح ملی جهاد آبرسانی در روستاها، فرهنگ سازی رفتار در مدیریت مصرف آب آشامیدنی، تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مساله آب محورهای بخش اصلی دومین جشنواره قاصد آب بود.

در بخش جانبی این دوره از جشنواره مختص شهروندان، فیلم‌های ۶۰ ثانیه ای با موضوع رفتارهای نادرست دیگران در مصرف نظیر شست و شوی معابر، حفاظت منابع آب سطحی، آب زیرزمینی و کیفیت منابع آب ، نشت کولر، آبیاری فضای سبز، شستشوی خودرو، شستشوی فرش با آب شهری و از همه مهم‌تر انشعاب غیر مجاز و نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه توزیع آب به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha