۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبر: 85448902
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راهداری: سرنشینان ۱۶ خودرو گرفتار در سیلاب جنوب کرمان نجات یافتند

جیرفت- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان گفت: با افزایش سیلاب در ۲ روز گذشته در این منطقه، راهداران در شهرستان های جیرفت، رودبارجنوب ، فاریاب و منوجان سرنشینان ۱۶ دستگاه خودرو گرفتار سیل را با استفاده از توان ماشین آلاتی خود نجات دادند یا به ادامه سفر آنان کمک کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مجتبی محمودی روز پنجشنبه اظهار کرد: بیشتر این خودروها در جاده های فرعی و در بستر رودخانه ها گرفتار سیل شده بودند که با حضور به‌موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده های آنان وارد نشده است.

وی افزود: سرنشینان ۲ کامیون، یک خودرو سواری پراید و یک خودرو باری سایپا نیز در محور جاده رودبار - ایرانشهر توسط عوامل راهداری رودبار جنوب نجات یافتند.

محمودی با بیان اینکه بارندگی ها کماکان در برخی نقاط حوزه استحفاظی جنوب کرمان ادامه دارد از رانندگان و مردم خواست همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند و در جاده هایی که راهداران از تردد خودروها جلوگیری می کنند همکاری لازم را داشته باشند.

راهداری: سرنشینان ۱۶ خودرو گرفتار در سیلاب جنوب کرمان نجات یافتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان راه ارتباطی مردم با این اداره کل را یادآور شد و افزود: شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان پل ارتباطی مردم و این اداره کل برای اطلاع یابی از وضعیت راه ها است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha