۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85449004
T T
۲۴ نفر

برچسب‌ها

۲۴ کیلوگرم حشیش و هروئین در رشت کشف شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85449004
۲۴ کیلوگرم حشیش و هروئین در رشت کشف شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری سه قاچاقچی و کشف ۲۴ کیلوگرم حشیش، هروئین و ماده روان گردان در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علی احمدپور روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز و مشخص شد متهم با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال موادمخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از توقیف خودرو مورد نظر و کشف ۱۰ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع هروئین در بازرسی از آن خبر داد و بیان‌ کرد: در این خصوص متهم ۳۳ ساله به همراه همدست ۲۸ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پی دریافت گزارش دیگری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ احمدپور از اعزام ماموران اداره عملیات ویژه به محل اختفاء متهم و دستگیری وی خبر داد و گفت: ۱۳ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش و ۵۰۰ گرم سایر موادمخدر توهم‌زا در بازرسی از این مکان کشف شد و قاچاقچی ۳۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان اظهار کرد: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی همچون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

غافلگیری قماربازان در لاهیجان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۹ نفر حین قماربازی در یک باب منزل مسکونی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر لاهیجان اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای همسایگان می‌کنند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری ۹ نفر حین قماربازی در این مکان خبر داد و بیان‌ کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha