۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85449016
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بسترهای لازم برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود

۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85449016
بسترهای لازم برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود

بهارستان - ایرنا - امام جمعه بهارستان گفت: مسجد یکی از پایگاه های فرهنگی و مذهبی جامعه است و باید بستر های لازم برای حضور جوانان در مساجد فراهم شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام علی عالمی مسئول کانون های مساجد استان تهران روز پنجشنبه با حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه بهارستان دیدار و پیرامون نحوه فعالیت و نقش کانون های فرهنگی در برنامه های فرهنگی و حضور نسل جوان در مساجد گفت گو کردند.

حجت‌الاسلام موسوی در این دیدار گفت: کانون های فرهنگی هنری، بستری مناسب برای حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های مسجد و ارتباط مستمر با مسجد و زمینه نقش آفرینی در عرصه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی ادامه داد: باید در راستای برنامه های فرهنگی و قرآنی، نقش مساجد را پررنگ تر کنیم و بستر حضور جوانان و آینده سازان کشور را بیش از پیش فراهم کنیم.

امام جمعه بهارستان افزود: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید با بصیرت افزایی و آگاه سازی مناسب جوانان و نسل آینده را به سمت مساجد و حضور فعال در برنامه های فرهنگی و مذهبی سوق دهیم.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha