۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85449025
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ٤٣ فقره سرقت در البرز

۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85449025
دستگیری سارقان لوازم خودرو با ٤٣ فقره سرقت در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز  از دستگیری یک مالخر و سه سارق لوازم داخل خودرو با ٤٣ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه اظهارکرد : به دنبال اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز، مشخص شد یکی از مالخران سابقه دار در یکی از استان های همجوار با اجیر کردن چند سارق و تشکیل باند در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرج فعالیت می کنند.

وی افزود: کارآگاهان با تحت نظر گرفتن چندین روزه متهم اصلی و سردسته باند سایر اعضای باند را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه همه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این عملیات یک مالخر و سه سارق دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند دستگاه خودرو و موتور سیکلت و میزان قابل توجهی لوازم خودروی سرقتی کشف شد.

هداوند بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی البرز چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ارتکاب ۴۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهر کرج اعتراف کردند.

دستگیری سارقان شرکت های وابسته به بانک های دولتی در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: سه سارقی که از یکی از شرکت های وابسته ۲ بانک دولتی اقدام به سرقت اموال الکترونیکی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف می کنند.

وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک را کشف و در تحقیقات تکمیلی متوجه می شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار ۲ شرکت وابسته بانک های دولتی در منطقه ماهدشت کرج کرده اند.

وی بیان کرد: در این زمینه یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha