۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85449106
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک هزار بانوی ورزش ایران در قم پیاده‌روی می‌کنند

۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85449106
یک هزار بانوی ورزش ایران در قم پیاده‌روی می‌کنند

قم - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر یک هزار بانوی فعال در ورزش در همایش پیاده‌روی حرم بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم سانی خانی روز پنجشنبه در دیدار با مریم کاظمی پور معاون ورزش وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: این میزبانی در آغاز دهه کرامت همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به منظور برگزاری همایش سراسری روز دختر صورت می گیرد و در آن هزار بانوی ورزشی کشور اعم از نواب رئیس فدراسیون ها، مسئولان ورزش بانوان استان ها و شهرستان‌های سراسر کشور، روسای بانوی هیات های استان ها، نواب رئیس هیات های برتر استان ها حضور پیدا می کنند.

یک هزار بانوی ورزش ایران در قم پیاده‌روی می‌کند

وی با اشاره به برگزاری این گردهمایی در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور مقام عالی وزارت در قم، افزود: علاوه بر نشست وزیر با مدیران ورزشی بانوان سراسر کشور، همایش پیاده‌روی در بلوار پیامبر اعظم (ص) تا حرم مطهر بانوی کرامت بخش‌های دیگری ازبرنامه‌های این گردهمایی ۲ روزه می‌باشد.

اول تا دهم ماه ذی‌القعده که با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) برادر گرامی حضرت معصومه ختم می‌شود، «دهه کرامت» نامگذاری شده است.

همچنین اول ذی‌القعده سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) روز «دختر» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha