ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی برای افکار عمومی تبیین شود

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی باید برای همه تبیین شود.

به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین استان در ساری بیان افزود: سیلی که جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق به رژیم غاصب صهیونیستی زد معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

وی اظهارکرد: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی جلسه ها در این خصوص به صورت منظم در جهت آماده سازی زیرساخت های اعزام مردم مازندران به این سفر معنوی هر ۱۵ روز برگزار شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه اربعین حسینی به فرموده رهبر معظم انقلاب یک جریان اجتماعی است، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی باید به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: مردم به صورت خود جوش برای حضور در اربعین اقدام می کنند، و در این امر مسوولان باید تسهیل گر سفر دلدادگان به عتبات و عالیات باشند.

وی بیان کرد: اربعین یک جریانی مردمی است که علی رغم تمامی مشکلات و سختی های این مسیر، مردم با شوق فراوان به این سفر می روند و مردمی بودن و جریان سازی مهمترین شاخصه اربعین حسینی است.

ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی برای افکار عمومی تبیین شود

عزیززاده گرجی افزود: مردم از اقشار مختلف برای حفظ و استمرار حرکت اربعین پای کارهستندو این مهم یک فرصت استثنایی برای تبلیغ تشیع محسوب می شود.

معاون استاندار با بیان این مطلب که شیعیان در اربعین در مقام اتحاد و یکپارچگی به حضرت سیدالشهدا(ع) عرض ارادت دارند، ادامه داد: باید از این فرصت برای تبلیغ دین اسلام بهره گرفته شود.

عزیززاده گرجی بااشاره به سیره عملی امام سجاد(ع) برای کسب توفیق خدمت به زوار، گفت: زائر در آموزه های دینی یک جایگاه ویژه دارد و باید خدمت به زوار را یک کار دلی و غیر اداری بدانیم و سختی های تسهیل روند اعزام زائران اربعین به عتبات عالیات را متحمل شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برلزوم شناسایی نیازها و ظرفیت های کمیته های ستاد اربعین استان تاکید کرد و ادامه داد: راهکارهای ایجاد ظرفیت های مورد نیاز برای تسهیل سفر معنوی اربعین ارائه شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: کمیته های این ستاد باید در شهرستان ها جلساتی با حضور فرمانداران برگزار کنند تا با تلاش همه، مردم با کمترین زحمت بتوانند این سفر معنوی را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha