۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85449617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف سه دستگاه فلزیاب و دستگیری هشت متهم در کبودرهنگ و اسدآباد

همدان-ایرنا- فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در ۲ عملیات جداگانه سه دستگاه فلزیاب در شهرستان‌های کبودراهنگ و اسدآباد کشف و ضبط و هشت متهم در این رابطه دستگیر شدند.

به گزاش ایرنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، سرهنگ جواد خدامرادی اظهار کرد: برابر گزارش دریافتی از نیروهای انتظامی کبودراهنگ به اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان، مبنی بر کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک خودرو شخصی در یکی از مسیرهای ارتباطی کبودراهنگ، بررسی و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این رابطه پنج نفر با هویت معلوم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: در شهرستان اسدآباد نیز با کمک نیروی انتظامی منطقه و با مشکوک شدن به یک وسیله نقلیه در مسیرهای ارتباطی این شهرستان، یک دستگاه فلزیاب به همراه ادوات حفاری از سه سرنشین این خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ خدامرادی گفت: متهمان به همراه ادوات حفاری کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان ضمن تقدیر از همکاری‌های فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی، یادآور شد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha