۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85449655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت:

عملیات وعده صادق هیمنه غرب را در هم شکست

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85449655
عملیات وعده صادق هیمنه غرب را در هم شکست

رشت _ ایرنا _ امام جمعه رشت گفت: جمهوری اسلامی با عملیات وعده صادق هیمنه غرب را در هم شکست و نشان داد گنبد آهنین و سپر دفاع موشکی اسرائیل نمی تواند در برابر قدرت ایران اسلامی مقاومت کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب سپاه پاسداران را مظهر اقتدار ملی دانستند، این جایگاه پرعظمت سپاه یعنی آنکه نیروهای مسلح همه در صفوف واحد در کنار هم در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، مردم و مرزهای جغرافیایی اسلام مستحکم و منسجم ایستاده اند.

وی افزود: عملیات وعده صادق نشان داد که نیروهای مسلح ایران اسلامی از بزرگترین و پرقدرت ترین ارتشهای جهان هستند چون به پشتوانه ایمانی محکم و مردمی مقاوم حرکت می کند و ملت ایران به این نیروها را که فرزندانشان هستند، علاقمندند و رهبری مقتدر، مجتهد، هوشمند و دلسوز آنها را حمایت و هدایت می کند ویژگی که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

امام جمعه رشت گفت: پوشالی بودن ارتشی که ادعا می شد چهارمین ارتش دنیاست به دست فرزندان ایران اسلامی ثابت شد که این اقتدار هم در سایه اسلام، نظام، قرآن و سنت پیامبر مکرم اسلام و ایمان است.

خطیب جمعه رشت اظهار کرد: این عملیات اعمال قدرت نبود بلکه جلوه ای و تصویری از قدرت ما بود چون قدرت ایران اسلامی بسیار گسترده تر و فراتر از آن است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ایران سالامی ۲۷ برابر قوی تر از حمله رژیم صهیونیستی به دمشق بود و خسارت مالی که کنسولگری ما در دمشق وارد شد برای آنها خسارتی یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلاری در بر داشت و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: ایران پس از این حمله اعلام کرد پاسخ ما پایان یافته و اگر از این رژیم غاصب خطایی سر بزند قدرت نمایی بیشتری را شاهد خواهد بود و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

وی تاکید کرد: این حمله که با تکیه بر تکنولوژی های دفاعی ایران اسلامی شکل گرفت ابرقدرتهای جهان را وادار به خضوع در برابر ایران کرد بطوریکه هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند حتی یک گلوله به سمت ایران شلیک کند چون باور دارند ایران قدرتمند است.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای که غرب برای کوچک شمردن عملیات وعده صادق ایران اسلامی علیه اسرائیل در پیش گرفته است، از مردم خواست : هوشیار و آگاه بوده و عظمت این عملیات را به یکدیگر اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha