۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85449801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: رمز عزت ملت ایران تکیه بر دین است

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85449801
امام جمعه یزد: رمز عزت ملت ایران تکیه بر دین است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رمز عزت و اقتدار ملت شجاع ایران تکیه بر دین و اطاعت از مقام معظم رهبری است .

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: تکیه بر دین و ترویج روحیه جهادی و انقلابی باید روز به روز در جامعه گسترش یابد.

وی به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره و از تلاش سپاهیان در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

امام جمعه یزد گفت: پاسداران دلاور در عملیات اخیر وعده صادق موجب شکست هیمنه غاصبان صهیونیستی شدند و اقتدار ایران اسلامی را نشان دادند.

ناصری بیان کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط حضرت امام (ره) در عمل یک معجزه بزرگ الهی در ایران است.

وی به اهمیت و ضرورت مسائل فرهنگی در بین جامعه ورزشکاران اشاره و یاد و خاطره شهدای این میدان را گرامی داشت.

همچنین مردم شهر یزد و دیگر شهرها و مناطق استان بعد از اقامه‌ نماز وحدت بخش جمعه با حضور در راهپیمایی ضمن اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند.

راهپیمایان همچنین حمایت خود را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام و از سربازان وطن قدردانی کردند.

نمازجمعه در ۲۷ منطقه استان یزد اقامه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha