مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

تهران - ایرنا - مردم مومن ولایتمدار در شهرستانهای تهران یکشنبه شب با برگزاری مراسم های حمایتی از نیروهای مسلح کشورمان ازعملیات صادق و پاسخ دندان شکن و مستقیم ایران علیه جنایات اسرائیل با پرتاب موشک‌ها و پهپادهای سپاه به برخی مواضع این رژیم قدردانی کرده و حمایت بی چون و چرای خود رااز این مواضع مقترانه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای استان تهران ، در ساعات گذشته نخستین پاسخ دندان شکن و مستقیم ایران علیه جنایات اسرائیل با پرتاب موشک‌ها و پهپادهای سپاه به برخی مواضع این رژیم انجام شد که در واقع پاسخ به تعرض صهیونیست‌ها به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت مستشاران‌ و دیپلمات‌هایمان بود.

مردم شهیدپرور در شهرستانهای ری ، اسلامشهر ، شهریار ، رباط کریم ، ملارد ، شهر قدس ، بهارستان ، ورامین ، پاکدشت ، قرچک ، پیشوا ، دماوند ، پردیس ، شمیرانات و ... با حضور در میادین اصلی شهرهای خود با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود از این اقدام بی نظیر نیروهای مسلح کشورمان را اعلام کردند.

این در حالی است که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای درباره اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد که نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده‌اند.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که یکشنبه شب ۲۶ فروردین منتشر شده، آمده است:‌ علت پاسخ کوبنده و گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی افزود: ایران حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم اشغالگر انجام داده و صرفا پایگاه هوایی، اطلاعاتی و نظامی این رژیم را هدف قرار داده و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی اجتناب کرده است و فعلا اقدام نظامی دیگری در دستور کار ندارد.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید شده است: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد.

تجمع پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ری

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

تجمع پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ری در حمایت از پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و تقدیر از اجرای عملیات وعده صادق توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران و تنبیه دشمن خبیث صهیونیستی برگزارشد.

این تجمع انقلابی باحضور خانواده معظم شهدا ، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین شهرستانی و باحضور جمع زیادی از مردم در محل میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع» شهرری برگزارشد.

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

شهرستان قدس


شکوه حضور مردم شهرستان قدس در اجتماع حمایتی از اقدام امنیت آفرین سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


 چندین روز از حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان می‌گذرد که منجر به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی ایرانی اسلامی شد و این امر عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی را درپی داشت.
 

شهرستان ورامین 

جشن مردمی شکرانه عملیات وعده صادق با حضور فرماندار ویژه شهرستان ورامین و آحاد مردم در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین برگزار شد

مردم شهرستان پردیس حمایت خود را از عملیات صادق نشان دادند

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

امام جمعه شهرستان پردیس یکشنبه شب در حاشیه این مراسم گفت: وعده برحق مقام رهبری درباره نابودی اسرائیل در حال محقق شدن است و دل مردم از این پیروزی شاد شده است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در حاشیه برگزاری تجمع امت حزب الله شهرستان پردیس در پی پاسخ موشک به جنایت های رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به خبرنگاران گفت: مردم ایران و شهروندان شهرستان از ذلت کافران و عزت مسلمانان شاد هستند و این پیروزی را جشن گرفتند.

وی ادامه داد: بسیاری از دولتها وکشورها روی رژیم غاصب اسرائیل حساب باز کرده بودند اماپاسخ موشکی ایران به رژیم کودک کش اسرائیل تمامی معادلات آنها را برهم زد. امام جمعه شهرستان پردیس گفت: سیلی که قرار بود بزنیم ودنیا می گفت جرات ندارند نواخته شد و وعده صادق مقام رهبری در حال تحقق است.

حسینی با بیان اینکه اسرائیل جرات حمله به ایران ندارد، توضیح داد:دشمنان جرات حمله به ایران را ندارند اگر بخواهند می توانند بیازمایند، اما بدانند که پاسخ محکم تری و سیلی سخت تری دریافت می کنند، بیش از پیش در باتلاق فرو رفته و گور خود را می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس:مردم غیور فلسطین اسرائیل را زمین گیر کردند

سرهنگ ابراهیم گرمابدری بیان کرد:ملت ما جنایات زیادی از رژیم غاصب ومنحوس اسرائل دیده و دشمنی خود را با این رژیم منحوس وکودک کش ادامه خواهد داد. وی ادامه داد:همه ما به وعده الهی یقین داریم ، اسرائیل نابود شده است و وعده صادق مقام رهبری درباره نابودی رژیم منحوس به تحقق قطعی نزدیک شده است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت:اسرائیلی که برای خود عزت و اقتدار می دید توسط مردم غیور و مقاوم فلسطین زمینگیر شده است.

گرمابدری ادامه داد: امروز در جمع ما خانواده معزز شهدا به ویژه شهدای راه قدس حضور دارندو با انتقام سخت از رژیم منحوس وکودک کش اسرائیل شادی را در چهره آنها می بینم.

تجمع پرشور مردم ولایتمدار شهرستان شهریار

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم خبیث صهیونیستی مردم ولایتمدار شهریار در حمایت از مجاهدت رزمندگان سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی و با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا در میدان امام خمینی(ره)تجمع خودجوش برپا کردند.

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

حمایت اسلامشهری‌ها از عملیات موشکی وعده صادق سپاه علیه رژیم صهیونیستی

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

مردم اسلامشهر در حمایت از عملیات موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان اسلامشهر، یکشنبه شب در ابتدای خیابان امام موسی کاظم(ع) تجمع و حمایت خود را از سبزپوشان سپاه پاسداران و دلاورمردان نیروهای مسلح در پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در این اجتماع حاضران شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و ... سر دادند و از رزمندگان سپاه و همه نیروهای مسلح کشور قدردانی کردند.

در حمله موشکی روز ۲۱ فروردین رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق سوریه ۷ نفر از مستشاران و فرماندهان نظامی سپاه پاسداران به شهادت رسیدند که سردار حسین امان‌اللهی از نیروهای بسیجی و فرزند اسلامشهر نیز در میان این شهدا بود.

در این خصوص شب گذشته سپاه پاسداران با پاسخ شدید علیه جنایات اسراییل مواضع رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد.

 حمایت مردم مومن و شهید پرور شهرستان پاکدشت

 مردم مومن و شهید پرور شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران در حمایت از پاسخ طوفانی سپاه پاسداران به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی با حضور چشمگیر در تجمع باشکوهی به خیابان اصلی آمده و شعار مرگ بر اسراییل سردادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر یکشنبه مردم، مسئولان و فرماندهان نظامی در پاکدشت از مواضع قدرتمندانه جمهوری اسلامی و عملیات وعده صادق حمایت کردند .

اجتماع مردمی حمایت از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی در شهر دماوند

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

شامگاه یکشنبه، اجتماع مردمی حمایت از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی در مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.

۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

همزمان با این اقدام، مردم سراسر کشور با تجمع در میادین اصلی، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند. مردم ایران اسلامی همزمان با شلیک پهپادها و موشک‌ها به سمت رژیم صهیونیستی، با تجمع و سردادن شعار علیه این رژیم کودک کش، از این اقدام حمایت و ابراز خوشحالی کردند.

همچنین مسئولان و مردم شهرستان دماوند با تجمع در مسجد جامع دماوند، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

فرمانده سپاه ملارد : در عملیات وعده صادق ،حس وطن پرستی ، ایمان و قدرت نظامی همراه بودند

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد ،پیچیدگی ،حیرت انگیزی و ماندگاری در تاریخ را از ویژگیهای عملیات وعده صادق عنوان کرد و گفت: در موفقیت این عملیات ،مولفه های حس وطن پرستی و ایمان با قدرت نظامی و تکنولوژی همراه بود.

جهانی نژاد که روز یکشنبه در جشن حمایتی مردم شهرستان ملارد از پاسخ بازدارنده و سیلی محکم سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی سخنرانی می کرد عملیات وعده صادق را اقدام قانونی ملت ایران برای احقاق حق خود با مشارکت و همراهی همه نیروهای مسلح دانست که با استفاده از فناوری بومی و باهدف ایجاد قدرت برای مردم ایران و در اجرای دستور فرمانده معظم کل قوا انجام گردید.

جهانی نژاد اضافه کرد فراموش نمی کنیم که این افتخار حاصل خون مطهر شهدا ، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و صبر و استقامت مات غیور ایران به ویژه خانواده معظم شهدا می باشد . به گفته فرمانده سپاه ملارد اتفاقاتی که در منطقه درحال رخ دادن است نشان می دهد محور مقاومت مسیر رشدیافتگی و ارتقاء را طی می کند و محور استکبار دچار ازمحلال و سردرگمی شده است . این مقام نظامی تصریح کرد این افتخارات بواسطه روح آزادی و آزاداندیشی مردم ایران به دست آمده که به گواه تاریخ هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نرفته اند.

حمایت پرشور مردم قرچک از عملیات مقتدرانه وعده صادق

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

مردم همیشه در صحنه شهرستان قرچک در اجتماعی باشکوه، از عملیات مقتدرانه وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم کودک کش اسرائیل حمایت کردند.

مردم شهرستان قرچک شامگاه یکشنبه با اجتماع در مقابل مسجد جامع این شهرستان، در حالیکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی، فلسطین و حزب الله لبنان را در دست داشتند با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل از عملیات مقتدرانه و با صلابت سپاه پاسداران علیه رژیم جعلی صهیونیست حمایت کرده و شادی خود را از این عملیات غرورآفرین ابراز داشتند.

در این تجمع که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، شهدای مدافع حرم و جانبازان سرافراز ایران اسلامی برگزار شد، مردم با ندای الله اکبر از نمایش اقتدار نظام مقدس جهموری اسلامی در مقابله با ددمنشی رژیم کودک کش اسرائیل ابراز خشنوده کرده و بر ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی حمایت کردند.

امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم گفت: عملیات نظامی نیروهای مسلح ایران به مراکز نظامی رژیم جعلی اسرائیل، بخشی از اقدامات دفاعی در اِعمال حق دفاع مشروع بود که در نظام حقوق بین الملل به رسمیت شناخته شده است.

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: این عملیات مقتدرانه گویای رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی تأکید کرد: این پیروزی غرور آفرین گوشه ای توان نظامی جمهوری اسلامی بود که نه تنها به رژیم منحوس بلکه به تمام جهان نشان داده شد.

تصریح کرد: از درایت و فرماندهی، فرماندهان سپاه تقدیر و تشکر می کنیم که با این سیلی محکم دل ملت های مسلمان را شاد کردند،این حمله گسترده سستی و شکنندگی این رژیم غاصب را نشان می دهد و قطعا زمینه های نابودی این رژیم فراهم شده است.

حمایت تمام قد مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان ملارد از وعده صادق

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

جشن و تجمع حمایتی مردم انقلابی و همیشه شهرستان ملارد از عملیات وعده صادق انتقام سخت از رژیم غاصب اسرائیل عصر روز یکشنبه در جوار مزار مطهر شهدای اقتدار این شهرستان برگزار شد .

در این مراسم که جمع کثیری از اقشار مختلف مردمِ دوستدار و دلداده به انقلاب به ویژه حضور جمعی خانواده ها ، جوانان و نوجوانان ،خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند حاضرین با سردادن شعارهای حماسی حیدر حیدر ،مرگ بر اسرائیل ، سپاه پاسداران تشکر تشکر ،خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، حمایت خود از عملیات وعده صادق که با حمله موشکی و پهپادی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بخاطر جنایات و اقدامات نابخردانه در به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان داشتند ، اعلام نمودند . تعدادی از شرکت کنندگان در این اجتماع در مصاحبه با ایرنا مراتب سپاس و قدردانی خود از اقدام پاسداران غیور میهن عزیزمان را داشته و نابودی رژیم منهوس و غاصب صهیونیستی را خواستار شدند .

تجمع پرشورمردم ولایتمدار باقرشهر در حمایت از سپاه پاسداران

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

تجمع مردمی در کهریزک

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

تجمع مردم شریف وولایت مدار ولایتمدارحسن آباد فشافویه

مردم ولایتمدار شهرستانهای استان تهران حمایت خود از مواضع مقتدرانه سپاه را اعلام کردند

تجمع مردم شریف وولایت مدار ولایتمدارحسن آباد فشافویه در حمایت از پاسخ کوبنده و تنبیهی سپاه پاسداران.

شهروندان شریف ولایت مدار حسن آباد فشافویه ساعت ۱۸ عصرامروز با برگزاری تجمع مردمی درابتدای بلوار شیخ کلینی ره(جاده زیوان ) حمایت قاطع خود را از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله رژیم جعلی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام نمودند .

سید حسین امیری امام جمعه حسن آباد فشافویه گفت : بنام خدایی که در کمین ظالمین است، سرانجام دلاورمردان رشید ایران در عملیاتی تاریخی و بی نظیر با پرتاب صدها پهباد و موشک به خاک اشغالگران صهیونیست قدرت و عظمت خود را در معرض دید جهانیان قرار داده ، ذلت و خواری را نصیب جنایت کاران و کودک کشان وحشی نمودند.

عملیاتی که در تاریخ بشریت خواهد درخشید ️این جانب این پیروزی درخشان به مولایمان حضرت ولی عصر عج ، رهبر عالیقدر ،جبهه مقاومت و مردم شریف ایران خاصه مردم عزیز و قدردان حسن آباد (فشافویه)صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده تدوام پیروزیهای درخشان عزیزانمان را از در گاه حضرت حق خواهانم‌ .

اجتماع مردم فیروزکوه در حمایت از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مردم شهرستان فیروزکوه شامگاه یکشنبه، با تجمع در مقابل میدان امام خمینی (ره) شهر فیروزکوه از اقدام ارزشمند و امنیت آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حمله گسترده موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی صورت گرفت، حمایت و قدردانی کردند.
تجمع پرشور مردم قیامدشت 

مردم شهر قیامدشت در حمایت از اقدام سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسراییل سر دادند


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha