۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85449802
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

عملیات وعده صادق، دل همه آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس در شرق استان گلستان با تببین برخی ابعاد عملیات وعده صادق و پاسخ تنبیهی و مشروع نظام جمهوری اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این عملیات علاوه بر اینکه به خانه هر مسلمان عزت داد، دل هر آزادی‌خواه جهان را نیز شاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مردم گنبدکاووس افزود: مردم جهان با عملیات وعده‌ صادق به عظمت نظام جمهوری اسلامی و پاسخ مشروع آن به رژیم غاصب صهیونیستی پی برد و افراد بیشتری به جبهه مقاومت تعلق خاطر پیدا کردند.

وی همچنین بابیان اینکه با انجام عملیات وعده صادق، جمهوری اسلامی از معبر وحشتناک استکبار جهانی بیرون آمد، اضافه کرد: این عملیات در سایه درایت، قاطعیت و شجاعت رهبر معظم انقلاب و نیز امام راحل که به ما شجاعت ایستادن در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی را یاد داد، است.

حجت‌الاسلام ترابی ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی و حامیان او به دنبال جنگ ترکیبی و روانی با کوچک شمردن عملیات وعده صادق، ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی و اقوام ساکن در ایران و برخی اقدامات امنیتی و خرابکارانه در کشورمان هستند که باید مراقب این نقشه آنها بود.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین گفت: با عملیات وعده صادق، دهان غربگرایان داخلی که بیشتر اهل مذاکره بودند و رفع همه مشکلات کشور را به مذاکره گره می‌زنند، بسته و گفتمان آنها ضعیف شد.

حجت الاسلام ترابی از وحدت و انسجام خوب بین حاکمیت، دولت و نیروهای مسلح در ۱۲ روز زمان حدفاصل صدور فرمان تنبیه رژیم صهیونیستی توسط رهبر معظم انقلاب تا انجام عملیات وعده صادق و پس از آن و نیز استفاده از همه ظرفیت‌های دیپلماسی برای تبیین این اقدام مشروع جمهوری اسلامی علیه این رژیم منحوس و آدمکش در بین کشورهای منطقه و جهان قدردانی کرد.

عملیات وعده صادق، دل همه آزادی‌خواهان جهان رو شاد کرد
سردار مقداد فرمانی دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج

عملیات وعده صادق، حماسه‌ای درحد آزادی خرمشهر بود

دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج کشور هم در جمع نمازگزاران گنبدکاووس با تشریع برخی ابعاد عملیات وعده صادق بامداد ۱۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این پاسخ مشروع و تتبیهی، حماسه‌ای در حد آزادی خرمشهر بود.

سردار سرتیپ دوم «مقداد فرمانی» افزود: جمهوری اسلامی با انجام عملیات وعده صادق در کمتر از چند ساعت توانست، هیمنه پوشالی ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آنرا برهم زند و اقتدار خویش را به جهانیان نشان دهد.

وی بابیان اینکه این عملیات همچنین دل‌های غم‌زده امت اسلام و زخم‌های مردم غزه و فلسطین را التیام بخشید، اضافه کرد: عملیات وعده صادق و قبل از آن توفان الاقصی رژیم صهیونیستی را با پنج بحران داخلی، سیاست خارجی، اقتصادی، نظامی و فضای مجازی مواجه کرد که به گفته رهبر معظم انقلاب این شکست‌ها به روزی قابل ترمیم نیست.

عملیات وعده صادق، دل همه آزادی‌خواهان جهان رو شاد کرد
راهپیمایی نمازگزاران گنبدی در تشکر از عملیات وعده صادق و حمایت از مردم غزه

همچنین نمازگزاران گنبدکاووس همگام با دیگر مردم شهرهای استان گلستان و کشور پس از اقامه نمازجمعه و راهپیمایی خودجوش ضمن حمایت از عملیات وعده صادق و تشکر از نیروهای مسلح ایران بالاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکبار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین - در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ مشروع به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha