امام جمعه سبزوار: عملیات وعده صادق سیلی محکمی به گوش صهیونیست ها بود

سبزوار- ایرنا - امام جمعه سبزوار گفت: پیام پاسخ موشکی ایران در قالب عملیات "وعده صادق" تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و سیلی محکمی به گوش صهیونیست ها بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: در عملیات وعده صادق، سپاه پاسداران به همراه ارتش و نیروهای امنیتی در جهان درخشید، غوغا به پا کرد و در راس اخبار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: هدف اصلی این عملیات تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی هشیارکننده به رژیم صهیونیستی بود که به نحو احسن انجام شد.

امام جمعه سبزوار گفت: تقویت بازدارندگی به معنای نشان دادن توان عملیات منهدم کننده، ویرانگر و غیرقابل بازگشت است که این پیام در عملیات وعده صادق آشکار شد و به طرف مقابل فهماند که ما می‌توانیم از گنبد آهنین و هر پدافند دیگری عبور کرده و با نهایت دقت هر هدفی را مورد اصابت قرار دهیم.

آیت الله مقیسه افزود: در کنار تبیین قدرت بازدارندگی، این سیلی به این دلیل اهمیت داشت که هیبت دروغین این رژیم کودک کش را فرو ریخت و نه تنها جبهه مقاومت بلکه کل دنیا فهمیدند که آنها رفتنی هستند و گنبد آهنین آنها افسانه ای بیش نیست.

وی ادامه داد: این عملیات به دلیل ابعاد گسترده آن به صحنه نمایش قدرت رزمندگان و ملت ایران تبدیل شد و به دشمن نشان داد که در صورت پاسخ به این عملیات، سرعت فروپاشی خود را بیشتر می‌کند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha