عملیات وعده صادق اعتبار پوشالی رژیم صهیونیستی را  برهم زد

گنبدکاووس- ایرنا- دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج کشور گفت: ایران اسلامی با وعده صادق خود توانست تنها در ۲ ساعت هیمنه و اعتبار پوشالی هفتاد و پنج ساله رژیم صهیونیستی را برهم زند و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهد.

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار «مقداد فرمانی» پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی در مسجد النبی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: عملیات جمهوری اسلامی علیه رژیم اشغالگر اسرائیل و فروپاشی گنبد آهنین این رژیم در حد تنبیه بود و کشورهایی همچون آمریکا، اردن، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام قدرت دفاعی در کنار اشغالگران صهیونیستی بودن ولی موفق به خنثی سازی این وعده صادق نشدند.
وی افزود: سخنان رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۲۲ فروردین مبنی بر تنبیه کردن رژیم خبیث، تومار ظلم استکبار را در هم پیچید و پاسخ ایران به هر اقدام رژیم صهیونیستی بی شک بسیار بزرگ‌تر از این تنبیه خواهد بود.
دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج کشور با اشاره به اهداف این تنبیه گفت: تنبیه دشمن برای اجرای فرمان رهبر انقلاب اسلامی، تحلیل قدرت تهاجمی و تبیین قدرت پوشالی و بازدارندگی دشمن ، شکست مفتضحانه هیمنه این رژیم و اجرای مطالبه مردم برای انتقام از اهداف عملیات وعده صادق بوده است.
سرتیپ دوم پاسدار فرمانی اظهار کرد: عملیات وعده صادق بزرگ ترین حمله پهپادی، بالستیکی و حجم آتش هوایی و فضایی تنها در ۲ ساعت در تاریخ بشریت بوده که سابقه تاریخی نداشته است و رژیم جعلی صهیونیست شکست غیرقابل ترمیمی با آن خورده است.

وی با اشاره به بزرگداشت یاد شهیدانی همچون سردار حجازی بیان کرد: شهید حجازی سال‌ها مجاهدت در جبهه های نبرد حق علیه باطل و مصاف با ارتش بعثی صدام و مزدوران استکبار جهانی در جنگ تحمیلی ایفا کرد و فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت ۱۰ سال را به عهده داشت که در عرصه کمک به جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با تروریسم خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت.

دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج کشور گفت: رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی، گمنامان عالم را نامداران جهانی کرده و به جبهه اسلام و مردم دنیا افراد شاخصی همچون شهید زاهدی را معرفی کردند و این شهیدان هم پیروزی بر جبهه حق را دیدند و هم به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین - در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha