۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85449927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروش البرزی ها در حمایت از عملیات وعده صادق+ فیلم

۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85449927
خروش البرزی ها در حمایت از عملیات وعده صادق+ فیلم

کرج – ایرنا- هزاران تن از قشرهای مختلف مردم استان البرز امروز جمعه در حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح به خیابان ها آمدند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و انقلابی استان البرز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با تشکیل صف های به هم پیوسته در خیابان های این استان ، پاسخ سخت فرزندان ایران اسلامی به شرارت دشمن صهیونیستی را مورد حمایت قاطع خود قرار دادند.

راهپیمایان البرزی در شهرستان های ساوجبلاغ ،طالقان ، نظرآباد ، اشتهارد ، فردیس ، چهارباغ و کرج با سردادن شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل ، عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک ارتش جمهوری اسلامی ایران را نمونه بارزی از اقتدار و صلابت ملت ایران برشمردند.

در کلانشهر کرج راهپیمایان ازمصلای امام خمینی (ره) تا امامزاده حسن (ع) با در دست داشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و تصاویر عملیات وعده صادق به خاطر این عملیات غرورآفرین به سرور و شادمانی پرداختند و از نیروهای پاسداران انقلاب و سایر نیروهای مسلح تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

خروش البرزی ها در حمایت از عملیات وعده صادق+ فیلم

راهپیمایان کرج در این مراسم با سردادن شعارهای این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، مرگ برآمریکا ، مرگ براسرائیل و مرگ انگلیس آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات جبهه استکباری اعلام داشتند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت جنایات صهیونیست ها در منطقه به ویژه غزه قرائت شد که با تکبیر مردم بندهای آن تائید شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha