امام جمعه کیش: پاسخ نظامی به اسراییل مطالبه به حق مردم بود

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، گفت: پاسخ به رژیم صهیونیستی و تنبیه این رژیم کودک کش، مطالبه عمومی مردم ایران بود که محقق شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: پاسخ موشکی ایران فقط یک تنبیه کوچک بود و اگر قرار بر نمایش اقتدار ایران باشد، اثری از اسراییل باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: پاسخ مقتدرانه و نظامی ایران، رکوردهای جالبی از جمله بزرگترین حمله موشکی و پهپادی جهان، طولانی ترین برد جغرافیایی پهپادی و هدف گیری مستقیم جمهوری اسلامی ایران به سرزمین اشغالی را به ارمغان داشت که پیام بزرگی در عرصه جهانی مخابره کرد.

امام جمعه کیش با اشاره به کمک ابرقدرت‌های نظامی جهان به اسراییل برای رهگیری موشک‌های ایرانی، بیان کرد: ایران با موفقیت در این تنبیه کوچک به تمامی ابرقدرت‌های نظامی جهانی اولتیماتوم لازم را داد.

وی ادامه داد: ایران امروز در اوج اقتدار خود قرار دارد و هرگونه تهدیدی را به صورت دندان شکن پاسخ خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز به سردرگمی رژیم صهیونیستی در برابر ایران اشاره کرد و گفت: اسراییل از یک سو به شدت تحقیر شده و از سوی دیگر به خوبی می‌داند که پاسخ هرگونه ماجراجویی دیگر منجر به یک شکست سنگین‌تر برای آنان خواهد بود.

وی انحلال دولت اسراییل را تنها را نجات منطقه از ظلم و آشوب عنوان کرد و افزود: بیت المقدس به عنوان قبله نخستین مسلمانان باید آزاد شود و به زودی به دست مردم آزاده جهان آزاد خواهد شد.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به به قرارگیری در آستانه سالروز تاسیس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه نماد قدرت و اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی است که افتخاری ارزشمند برای امت اسلامی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha