یادواره شهدای حادثه تروریستی راسک در یزد برگزار شد+فیلم

یزد- ایرنا- یادواره شهدای حادثه تروریستی راسک و چابهار سیستان و بلوچستان عصر جمعه با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد دهنو یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این یادواره سرهنگ کاظم مشهدی بافان از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مدافع امنیت یک رسالت دینی و انقلابی است.

وی افزود: سپاهیان دلاور و بسیجیان قهرمان در حقیقت مدافعان امنیت کشور و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی تلاش دارند.

مشهدی بافان در ادامه به حادثه تروریستی راسک و چابهار و همچنین حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و آن را توطئه علنی استکبار علیه ایران و جبهه مقاومت ذکر کرد.

این یادگار دفاع مقدس تاکید کرد: امنیت ایران همه مدیون خون‌های پاک و مطهری است که پای نهال نظام و انقلاب مقدس اسلامی ریخته شد و امروز همه باید باید پاسدار آن باشیم.

مشهدی بافان بیان کرد: استکبار جهانی امروز با جنگ ترکیبی به مقابله با ملت ایران آمده است و با ایجاد شایعات و شبهات و جنگ روانی به دنبال تضعیف نظام ولایی و انقلابی ماست.

وی همچنین گفت: باید مردم و مسئولان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و با روحیه ولایی و جهادی و داشتن بصیرت مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش ایرنا در حمله تروریستی ۱۶ فروردین ماه امسال در شهرستان‌های راسک و چابهار سه تن از نیروهای مدافع امنیت از سپاه الغدیر استان یزد به نام‌های حسین سرسنگی، حسین انتظاریان و امیر محسن حسن نژاد به شهادت رسیدند و جمعی دیگر نیز مجروح شدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha