۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85450505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۵ میلیارد ریال وام ضروری به نیازمندان کمیته امداد شیروان پرداخت شد

بجنورد-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: ۱۱۵ میلیارد ریال وام ضروری در سال ۱۴۰۲ به نیازمندان این نهاد حمایتی شهرستان خراسان شمالی پرداخت شد.

اصغر نورمحمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این میزان وام به ۶۵۷ نفر از متقاضیان نیازمند از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌ شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان شیروان گفت: وام‌های پرداختی صندوق با بازپرداخت بلندمدت بین یک تا پنج سال اعمال می‌شود و سقف پرداخت تسهیلات تا ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت وام قرض الحسنه را در زمره فعالیت‌های خود قرار داده است، اضافه کرد: تسهیلات صندوق در زمینه کمک‌های حمایتی، خودکفایی و اشتغال، درمان، تحصیلی، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن و پرداخت جهیزیه را شامل می شود.

نورمحمدیان با اشاره به اقدامات حمایتی سال گذشته به مددجویان این شهرستان افزود: همچنین به هزار و ۲۳۲ نفر از نیازمندان مبلغ چهار میلیارد ریال کمک های موردی پرداخت شد تا بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان برطرف شود.

به گفته وی، خرید لوازم اساسی منزل برای ۳۷۶ نفر به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد این شهرستان خراسان شمالی برای نیازمندان بوده است.

به گزارش ایرنا، اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha