دانش‌آموزان عناصر زنده و پویا جامعه هستند

تهران - ایرنا - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران با بیان اینکه فردی که به بلوغ فکری برسد، در جهان تکلیف دارد، گفت: دانش‌آموزان عناصر زنده، پویا و مکلف جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد جواد قائمی روز شنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، اظهار داشت: خداوند در قرآن از تاریخ بسیار گفته و بخشی از قرآن مربوط به تاریخ سرنوشت پیامبران گذشته است.

وی با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی افزود: در تاریخ هر دوره، فرعون‌هایی بودند و این الگوی تکرارشونده تاریخ در امروز ما هم جریان دارد. فرعون امروز هم ایستاده و درگیری ما با اسرائیل نمونه‌ای از اقداماتی است که این فرعون زمان از خود نشان می‌دهد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان تهران با بیان اینکه فرعون زمان امروز (رژیم صهیونیستی اسرائیل) از اعمال قدرت سخت تا نرم ورود پیدا می‌کند، گفت: فرعون یعنی متکبر و خودبزرگ‌بین که با قدرت کار خود را پیش می‌برد.

وی اضافه کرد: از روزی که دانش آموزان تکلیف شرعی پیدا می‌کنند، همه مسائل جهان به آنها مربوط است؛ تکلیف در آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان این است که هیچ فرعونی در جهان مسلط نشود.

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب ۱۲ سال است که در سطح مدارس متوسطه کشور برگزار می‌شود و رویداد «دیروز، امروز و فردای انقلاب» را رقم می‌زند. این نمایشگاه از ۱۱ بهمن به مناسبت دهه فجر آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha