۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85450563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز جذب هزار نخبه علمی در وزارت نیرو اخذ شد

زنجان - ایرنا - معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو از اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی در زیر مجموعه های وزارت نیرو خبر داد و گفت: در این راستا تا کنون ۶۰ نفر جذب شده اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مریم کارگر نجفی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان افزود: رویکرد ما بهره گیری هر چه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه های وزارت نیرو است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر از حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ۸۰ درصد از این شرکت ها نیز در حوزه برق است.

کارگر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیقات خوبی داشته است، اظهار کرد: عمده این موفقیت در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به سرعت گرفتن جهاد آبرسانی به روستاها در کشور اشاره کرد و گفت: رکورد زنی در کاهش اجرای پروژه‌ها از نظر زمانی، از دیگر موفقیت های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.
کارگر نجفی اظهار کرد: وزارت نیرو در حوزه نظام بهره وری طی ۲ سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرده است.
مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییر مدیریت ها با هدف بهبود در انجام امور است، گفت: در حوزه های زیرساختی فعالیت های خوبی در استان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم پروانه برهانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha