۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85450653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان بوشهر ابلاغ شد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: یازده هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار مربوط به تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۲ نهاد حمایتی این استان ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا " رسول زارعی " روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت تسهیلات جزء ۳ در همه شهرستان‌های استان بوشهر در حال پیگیری و انجام است اما تاکنون شهرستان‌های دشتستان، بوشهر، دشتی و تنگستان به ترتیب با ۱۹.۳ درصد، ۱۳.۹ درصد، ۱۱.۲ درصد و ۱۰ درصد بیشترین میزان پرداختی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: ۱۲ نهاد حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج سازندگی، بنیاد برکت، کرامت و علوی، قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، سازمان امور عشایر، اداره کل زندان‌ها، معاونت روستایی و هیات حمایت از صنایع، نهادهایی هستند که در جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه متولی ثبت‌نام و بررسی صلاحیت متقاضیان هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون به بیش از ۳ هزار و ۳۹۱ طرح اشتغال‌زایی در این استان تسهیلات پرداخت شده است.

زارعی تصریح کرد: این تسهیلات پس از تایید نهادهای حمایتی و با نرخ سود بانکی قرض‌الحسنه توسط سیستم بانکی استان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به ثبت درخواست هفت هزار و ۷۸۱ متقاضی در نهادهای حمایتی برای دریافت تسهیلات جزء ۳ تبصره ۱۸، افزود: از میان متقاضیان ثبت‌نام شده، پنج هزار و ۱۱۱ متقاضی برای تشکیل پرونده و دریافت ۷۰ هزارو ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون ۳ هزار و ۳۹۱ متقاضی تسهیلات مورد نظر را دریافت کرده‌اند.

زارعی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای سایر متقاضیان در شعب بانک‌ها در دست بررسی است، گفت: در یکسال گذشته چهار هزارو ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از محل جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان توسط نهادهای حمایتی پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha