۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85450678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوران بین‌المللی تنیس روی میز در کردستان تربیت شوند

سنندج- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسئولان ورزش کردستان تلاش کنند، داوران بین‌المللی تنیس روی میز در استان تربیت شوند و این مهم به افتخارات استان اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد علی قارداشی روز شنبه در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز کردستان اظهار کرد: بهترین افتخارات کشور در رشته ورزشی تنیس روی میز، سال گذشته و با مربی گری جمیل لطف الله نسبی از خطه کردستان رقم خورده که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه هیات تنیس روی میز کردستان از قدیم تاکنون زحمات زیادی برای ارتقای این ورزش کشیده است، افزود: این استان دارای پیشکسوتان بزرگ و خوشنامی در رشته تنیس است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز بر لزوم همکاری اداره کل ورزش و جوانان برای راه اندازی مهمانسرای این هیات تاکید و اضافه کرد: جذب حامی مالی یکی از بخش های مهمی است که فدراسیون در این زمینه موفق عمل کرده و این رویکرد در هیات تنیس روی میز کردستان هم در حال انجام است.

علی قارداشی یادآور شد: فدراسیون آمادگی دارد ۵۰ درصد هزینه های خرید میزهای تنیس را برای توسعه و ارتقای این ورزش در شهرستان‌ها تقبل کند.

۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک به هیات تنیس کردستان در نظر گرفته شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم اظهار کرد: تنیس روی میز یکی از رشته های ورزشی موفق در استان است که همواره حرف برای گفتن دارد و قهرمانان بسیار خوبی تقدیم استان و کشور کرده است.

آمنه غلام ویسی با بیان اینکه باز هم باید برای ارتقای این رشته ورزشی تلاش کرد، افزود: استعدادهای خیلی خوبی در استان داریم که امیدواریم با کمک هیات رئیسه جدید، این استعدادها کشف، رشد و پرورش یابند.

وی بر تلاش برای تقویت این رشته ورزشی تاکید کرد و ادامه داد: سال گذشته تجهیزات ورزشی از جمله تنیس، توپ و راکت به همه شهرستان ها و حتی باشگاه ها ارسال کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: در سال جاری نیز به صورت گسترده این تجهیزات در اختیار هیات های شهرستانی قرار خواهد گرفت و کمک مالی و غیرمالی می شود.

غلام ویسی با اشاره به کمک یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریالی این اداره کل به هیات تنیس روی میز استان در سال گذشته، افزود: فروردین امسال نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای هیات در نظر گرفته شد.

وی فعالیت در ورزش تنیس روی میز را هزینه بردار دانست و بر لزوم جذب کمک مالی از بخش خصوصی تاکید کرد.

در این مجمع، جمیل لطف الله نسبی با کسب ۱۹ رای از ۱۹ رای ماخوذه، به عنوان رئیس هیات تنیس روی میز کردستان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha