۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85450878
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سامانه ناپایدار جوی از روز دوشنبه وارد اصفهان می‌شود

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۳
کد خبر: 85450878
سامانه ناپایدار جوی از روز دوشنبه وارد اصفهان می‌شود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی از روز دوشنبه افزایش ابر، تُندباد لحظه‌ای و رگبار و رعد و برق در مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می‌شود.

محمدرضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه از روز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه در مناطق غربی و شمالی استان فعال خواهد بود و شرایط افزایش ابر گاهی وزش تُندباد لحظه‌ای و رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در این مناطق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با گذر امواج ناپایدار از بعدازظهر امروز(شنبه) نیز شاهد ناپایداری‌هایی خواهیم بود که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: از امروز افزایش ابر گاهی وزش باد به نسبت شدید و رگبار پراکنده و رعدو برق در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود که در این زمینه «هشدار زرد» صادر شده است.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی ندارد اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۲۸ و در خُنکترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی گفت: خُور و بیابانک با دمای ۳۲ و بویین میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خُنکترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی برای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا)، هوای کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید(در شرق گاهی تُندباد لحظه‌ای) و در برخی مناطق رگبار پراکنده باران و رعد و برق و برای روز دوشنبه هوای کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید(در شرق گاهی تُندباد لحظه‌ای) بتدریج از غرب استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha