استاندار گلستان: سپاه در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است

گرگان- ایرنا- علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این نهاد پرثمر در همه عرصه‌های سخت داخلی و خارجی همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خوش درخشیده است.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا در بخشی از این پیام آمده است؛ یکی از ارکانی که مولود انقلاب اسلامی بوده و توانسته نقش بی‌بدیل در دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، سپاه پاسداران است.

استاندار گلستان در این پیام افزود: به فرموده امام خمینی (ره)؛ اگر سپاه نبود، کشور نبود و به فرمایش امام خامنه‌ای «سپاه در تاریخ شناخته‌شده‌ ما، یک پدیده‌ی کم‌نظیر، شاید هم بی‌نظیر است».

وی در این پیام ادامه داد: سپاه از بدو تاسیس در سال ۱۳۵۸ تا به امروز در کنار دیگر قوای نظامی نه تنها حافظ و نگهبان امنیت این سرزمین بوده بلکه در عرصه خدمت‌رسانی، عمران، آبادانی و کمک به کشور در عرصه‌های سخت داخلی و خارجی خوش درخشیده است.

زنگانه در ادامه این پیام گفت: اقتدار سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق بیش از گذشته عیان شد و تمامی ایادی استکبار و جبهه کفر دانستند که جمهوری اسلامی ایران در محافظت از خاک هرگز معامله نخواهد کرد و با اقتدار هر متجاوزی را سرکوب می‌کند.

استاندار گلستان در این پیام خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نه تنها امنیت و آرامش کشور را در اوج تلاطم‌های ایجاد شده از سوی جبهه کفر جهانی تامین کرده بلکه با اقتدار، الهام‌بخش جریان‌های آزادی‌بخش در منطقه و دنیا بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha